Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joko vokot on alkanut huolestua kun pörssikurssit on maailmalla hieman kyykänneet viime aikoina.
Muuten näin täälläkin, paitsi että tuo suht pirteä vaihdetaan muotoon vitun väsynyt. Yleensä taas silloin harvoin ku tulee reilummin marinoitua, herää myöhään ja väsyneenä...Kun ei marinoi itteensä viikonloppuisin, alkaa ennen pitkää käymään niin, että heräilee ennen herätyskelloa, ja joskus jopa suht pirteänä. Näin ainakin omalla kohdalla.
Juu, oon ajatellut että noin 80 v tuntumassa. Mutta toki, aikaistettunakin voi päästä jo lepään huonolla tuurilla.onko,kuntit,mietiskellyt koska koittaa se aamu kun ei herää ollenkaan
sitten ei väsytä enää, milloinkaan

noin 80 v
älä hulluja höpäjä, 60 on maksimi
Minulla taas jäi korporaatio pauselle, kun jotain podcastejä aloin selaan. Pitääpä kuunnella, kun podcast pompahtaa pintaan.Mitä sä ny taas oot noin synkkä? Sulla on niin nuori mieli, että tunnet kaheksankymppisenä olevas kuuskymppinen.
Mutta iloisempiin aiheisiin eli Viiltäjä-Jackiin! Oli kyllä Korporaatiossa ehkä pitkiin aikoihin tosi mielenkiintoinen haastattelu. Pitää varmaan kuunnella se iltasaduksi ennen nukkumaanmenoa, kun en sitä kokonaan kuullut.
Jahas syyskylvöö, syyskylvöö.Voi vittujen kevät ja mulkkujen syksy ja kikkeleiden takatalvi.
Tarvitsemani siemenlajike on kaupasta loppunut, ja mun piti siementää n. 100m2 vielä.
Pitääkö tässä kaivaa letku käteen ja alkaa RUISKUTTELEEN?