Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vittulainen. Mä en kerkiä tällä viikolla totennäkösesti enää kertaakaan salille. Noh, perjantaina sen sijaan korkeanverenpaineenleiri mökillä. Erityisen nestemäisellä ruokavaliolla.

Huomenta...kysyisin, että mitä vittua ? Kello on 9:30, olen lomalla, mutta käynyt koirain kanssa reilun tunnin lenkin, syönyt, pessyt nyytit sekä ulostanut. Kun saisi nukkua, herää aamulla pää täynnä ajatuksia ja sitten väsyttää koko päivän. No onneks tulee keihästä.

Kun ei marinoi itteensä viikonloppuisin, alkaa ennen pitkää käymään niin, että heräilee ennen herätyskelloa, ja joskus jopa suht pirteänä. Näin ainakin omalla kohdalla.

Kai sitä vois laittaa urheilun jo tässä vaiheessa pyöriin taustalle.
Vaikkakin minä oottelon perjantaita, jos Sanni kiskasis komeen kaaren.

Eikö tuota saa kuvaa livenä pyöriin YLEltä edes internetsistä?

Minä minäkin maksan. Vai enkö vaan osaa.

Edit, jahas. Lähetys alkaa vasta 11.00 kakoselta.

Kun ei marinoi itteensä viikonloppuisin, alkaa ennen pitkää käymään niin, että heräilee ennen herätyskelloa, ja joskus jopa suht pirteänä. Näin ainakin omalla kohdalla.
Muuten näin täälläkin, paitsi että tuo suht pirteä vaihdetaan muotoon vitun väsynyt. Yleensä taas silloin harvoin ku tulee reilummin marinoitua, herää myöhään ja väsyneenä...

onko,kuntit,mietiskellyt koska koittaa se aamu kun ei herää ollenkaan

sitten ei väsytä enää, milloinkaan

älä hulluja höpäjä, 60 on maksimi

Mitä sä ny taas oot noin synkkä? Sulla on niin nuori mieli, että tunnet kaheksankymppisenä olevas kuuskymppinen.

Mutta iloisempiin aiheisiin eli Viiltäjä-Jackiin! Oli kyllä Korporaatiossa ehkä pitkiin aikoihin tosi mielenkiintoinen haastattelu. Pitää varmaan kuunnella se iltasaduksi ennen nukkumaanmenoa, kun en sitä kokonaan kuullut.

Mitä sä ny taas oot noin synkkä? Sulla on niin nuori mieli, että tunnet kaheksankymppisenä olevas kuuskymppinen.

Mutta iloisempiin aiheisiin eli Viiltäjä-Jackiin! Oli kyllä Korporaatiossa ehkä pitkiin aikoihin tosi mielenkiintoinen haastattelu. Pitää varmaan kuunnella se iltasaduksi ennen nukkumaanmenoa, kun en sitä kokonaan kuullut.
Minulla taas jäi korporaatio pauselle, kun jotain podcastejä aloin selaan. Pitääpä kuunnella, kun podcast pompahtaa pintaan.

Voi vittujen kevät ja mulkkujen syksy ja kikkeleiden takatalvi.

Tarvitsemani siemenlajike on kaupasta loppunut, ja mun piti siementää n. 100m2 vielä.

Pitääkö tässä kaivaa letku käteen ja alkaa RUISKUTTELEEN?

Voi vittujen kevät ja mulkkujen syksy ja kikkeleiden takatalvi.

Tarvitsemani siemenlajike on kaupasta loppunut, ja mun piti siementää n. 100m2 vielä.

Pitääkö tässä kaivaa letku käteen ja alkaa RUISKUTTELEEN?
Jahas syyskylvöö, syyskylvöö.

Nyt tuli vesikelit, pitäisköhän sitä sit alkaa miettiin työhommia kun kesä alkaa pian olla ns. paalissa. Näin itselleni vähän lupailin keväällä, muistaakseni.

Back
Ylös Bottom