Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko muilla ketjun cunteilla tai kunteilla selittämättömiä värehtelevän näön ongelmia? Ei siis mitään pyörtymiskaltaista sumenemaa vaan semmoista tosi voimakasta ja lyhytaikaista blurria. Vaikea kuvailla.
Eihän tässä ole silmälääkärille varattava aikaa?
Mulla on tullut josku tätä treenin jälkeen kun olen pääsyt pukkariin, kestää muutamasta minuutista tuntiin. Olen päätellyt sen johtuvan treenistä ei niinkään näköön.

Minua tökättiin äsken neulalla, pistäjässä ja pistäjässä on eroa, tämä täti oli huonompi kun etellinen

Kaksi työviikkoa ennen lomaa. :cool:

Olen taas hengissä. Rankkaa tuohua oli blokfesteillä. Menin eilen kuuden maissa illalla pötkölleni ja nyt jo heräsin.

Tuli myös saunottua ratinassa. Pari saunalauttaa tuli käytyä kuokkimassa. Näpsäköitä pesukoumuutteja, näpsäköitä...

En. Oma oli töissä.

Vois vaikka pihistää sumpit, sen verran alkoi ramaseen. Tai taidan mennä tuohon huoltsikalle vaikka morotteleen ja kahvitteleen.

Näinkö suomi nousuun vai?

juuri viimekin viikolla tein noin 3,2tuntia töitä omalla ajalla

viimeksi olen lunastanut korvauksen tekemästäny ylityöstä joulukuussa 2011

olen ollut suunnannäyttäjä työviikon pidentämisessä!

Itse olen tehnyt vähän lyhempää työpäivää, notta saisin kaikki liukumat miinukselle. Itsehän osallistun suomen nostamiseen nostamalla palkkaani ja tekemällä vähemmän töitä. Palkkani tulee kokonaan ulkomailta ja vähemmän töitä niin enempi ehdin kuluttamaan. Joten maksan enemmän veroja ja kulutan enemmän.

Olipa rentouttava tyttöjen viikonloppu Puolassa:) Vaan aamukampa käy vähiin, enpä olisi arvannut, että Jyväskylään on näin paljon tulijoita. Eivät ehdi siellä edes vastaamaan puheluihin tai viesteihin, kun on niin paljon asunnonetsijöitä.

Olipa rentouttava tyttöjen viikonloppu Puolassa:) Vaan aamukampa käy vähiin, enpä olisi arvannut, että Jyväskylään on näin paljon tulijoita. Eivät ehdi siellä edes vastaamaan puheluihin tai viesteihin, kun on niin paljon asunnonetsijöitä.

Siellä on kaikki työttömät nuoret pyrkimässä koulun penkkiin.. :)

Tiedättekö mikä tämä on?
image.webp

Back
Ylös Bottom