Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt kun lähdet ajaan, niin oot kahden jälkeen Toijalassa. Siellä voi kiertää toria ympäri ja popitella.

Mä oon Toijalasta kotoisin! Mutta mun autossa ei koskaan oo ollu poppivehkeitä. Kylärrinksaa tuli toki ajeltua. Sekin on nykyään pilattu. Ei pääse enää torin ympäri.

Mä oon Toijalasta kotoisin! Mutta mun autossa ei koskaan oo ollu poppivehkeitä. Kylärrinksaa tuli toki ajeltua. Sekin on nykyään pilattu. Ei pääse enää torin ympäri.
Katos. Omat muistikuvani on kanssa varmaan viidentoista vuoden takaa, ellei kauempaakin, kun serkun kanssa tuolla suhattiin. Kehitys kehittyy.

muoks. siitä torin kupeesta sai oikein hyvää kebabia. Ei taida olla sitäkään puljua enää pystyssä?

Viimeksi tuo Black magic six oli sun mielestä kikkelijatsia.

E. Se olis aaseedeeseeki kikkelijatsin kuulosta, jos mä sitä tänne laittaisin.
Sä taidat vaan nähdä kikkeleitä vähän siellä sun täällä.

En tosin edes muista havainneeni moista linkitystä.

Jos yhden kerran tänä kesänä kävisi uimassa, olisi se saavutus. Hups kävinhän mä jo alku kesästä.

Viimeksi muokattu:
Onko muilla ketjun cunteilla tai kunteilla selittämättömiä värehtelevän näön ongelmia? Ei siis mitään pyörtymiskaltaista sumenemaa vaan semmoista tosi voimakasta ja lyhytaikaista blurria. Vaikea kuvailla.
Eihän tässä ole silmälääkärille varattava aikaa?

Katos. Omat muistikuvani on kanssa varmaan viidentoista vuoden takaa, ellei kauempaakin, kun serkun kanssa tuolla suhattiin. Kehitys kehittyy.

muoks. siitä torin kupeesta sai oikein hyvää kebabia. Ei taida olla sitäkään puljua enää pystyssä?

No ei samalla paikalla. Mutta sama setti on siinä lähellä, vähän kiinteämmässä toimitilassa.

Mun värisevät näköongelmat on vaan migreeniauroja. edit: ja ne kestää kyllä yleensä 15-30min

Mulla noi värähtelyt on tosi lyhyitä, puhutaan yksittäisistä sekunneista tai sen että juuri ehtii havaita, ja monesti ajoittuvat iltaan. Päänsärkyä ei siis liity näihin.

Back
Ylös Bottom