Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tumblr_n89aa1lhQ01tcuxnmo9_500.gif

Kohta muuten gonzalla kramppaa takareisi.

Kuka toi äijä on, joka göntsää astuu?

muistakaa,asiallinen,keskustelu

mitenkäs muitten,kuntien,lottojovoittajan ura on edennyt
Minulla huonosti, syy: pohjatyö on ollut retuperällä, eli en ole muistanut/jaksanut/lotota

Viimeksi muokattu:
Kuntit tämäkin alkaa olla jo ylihintaiseks huudettu.

huomasin saman pistäytyessäni maanantaina ensimmäistä kertaa tänä Suvina jäätelötöttörökioskilla

3,80€/1pallo

täytyy sanoa, että taisi olla viimeinen kerta ikinä kun pistäydyn, alkaa hinta karata tavallisilta tallaajilta

Itse huomasin käydessäni asuntomessuilla jossa oli 21e/perse sisälle, 9e/parkki, affena 25e/perse, vesi affenan kanssa 3e/perse. Eli pelkkä messuillakäynti makso mulle 107e ja no-perse.

On muuten aika stanan kallista jäätelöä ollu.

Tulin, näin, soitin. Toisen pärrän jos hankkii, niin liikvak lähtöboner 20%.

Itse huomasin käydessäni asuntomessuilla jossa oli 21e/perse sisälle, 9e/parkki, affena 25e/perse, vesi affenan kanssa 3e/perse. Eli pelkkä messuillakäynti makso mulle 107e ja no-perse.

Minulla jäi nitronatioonalit väliin tuosta syystä, sisäänpääsy lus parkkeerausmaksu on liikaa

On muuten aika stanan kallista jäätelöä ollu.

Tulin, näin, soitin. Toisen pärrän jos hankkii, niin liikvak lähtöboner 20%.

kai sanoit, että mutta kuntit ketjussa sanoi että saa 50%?

et sanonu!
olisit saanu!

eee.Minä pääsen muuten ensi Suvina asuntomessuille sisäänpääsymaksulla,onely
koska:
-paikkakunnalla
-karautan paikan,päälle polkupyörällä, ei parkkeerausmaksuja
-en syö, säästän

huomasin saman pistäytyessäni maanantaina ensimmäistä kertaa tänä Suvina jäätelötöttörökioskilla

3,80€/1pallo

täytyy sanoa, että taisi olla viimeinen kerta ikinä kun pistäydyn, alkaa hinta karata tavallisilta tallaajilta
Juu, on myös omaan jäädelökioskikäynteihin vaikuttanut. Hakenut kaupasta tämän kesän, ihan periaatteesta, periaatteen miehenä.

kyllä näin on, jäätelö ei maistu erityisen hyvältä kioskilta ostettuna, kotona nautittu Aino on yhtä hyvää, ellei parempaa
Olut sensijaan maistuu erityisen hyvältä a-alueella, siksi sitä voi ostella sieltä, eikä juua kotona

Olut on sitäpaitsi terveellistä, jäätelöön, verrattuna

"Olut on maailman suosituin alkoholijuoma, ja sen kohtuukäyttöön liitetään monia myönteisiä terveysvaikutuksia. Olut on viljasta valmistettu ravitseva juoma, joka edistää ihmisen terveyttä."

Mukavasti kyllä viilentää kunnon jäätelötöttörö nahkapuku päällä puun alla varjossa nautittuna. Ei kotona viitsi vetää kamppeita päälle, jotta saisi saman tunnelman.

eee.Minä pääsen muuten ensi Suvina asuntomessuille sisäänpääsymaksulla,onely
koska:
-paikkakunnalla
-karautan paikan,päälle polkupyörällä, ei parkkeerausmaksuja
-en syö, säästän

Sissossaatana. Menet vielä heti kun aukee.. ja kierrät kohteet lopusta alkuun niin pääset ennen ruuhkiakin. Faktheshit!

Te ette ole synnyttäneet reilu vuosi sitten;) jonka jälkeen nukkuneet max 4 kokonaista yötä...
Ja mä kokeilin koko liikettä vasta keväällä ekan kerran:p

Hyvät on myös musat: eka don't fear the reaper ja heti perään the unforgiven

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom