![]()
Kohta muuten gonzalla kramppaa takareisi.
Kuka toi äijä on, joka göntsää astuu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Kohta muuten gonzalla kramppaa takareisi.
Kuka toi äijä on, joka göntsää astuu?
Kuntit tämäkin alkaa olla jo ylihintaiseks huudettu.
Melkein sama kun olis MP-messuilla käyny.Itse huomasin käydessäni asuntomessuilla jossa oli 21e/perse sisälle, 9e/parkki, affena 25e/perse, vesi affenan kanssa 3e/perse. Eli pelkkä messuillakäynti makso mulle 107e ja no-perse.
Itse huomasin käydessäni asuntomessuilla jossa oli 21e/perse sisälle, 9e/parkki, affena 25e/perse, vesi affenan kanssa 3e/perse. Eli pelkkä messuillakäynti makso mulle 107e ja no-perse.
On muuten aika stanan kallista jäätelöä ollu.
Tulin, näin, soitin. Toisen pärrän jos hankkii, niin liikvak lähtöboner 20%.
Juu, on myös omaan jäädelökioskikäynteihin vaikuttanut. Hakenut kaupasta tämän kesän, ihan periaatteesta, periaatteen miehenä.huomasin saman pistäytyessäni maanantaina ensimmäistä kertaa tänä Suvina jäätelötöttörökioskilla
3,80€/1pallo
täytyy sanoa, että taisi olla viimeinen kerta ikinä kun pistäydyn, alkaa hinta karata tavallisilta tallaajilta
En huomannut sanoa:(kai sanoit, että mutta kuntit ketjussa sanoi että saa 50%?
et sanonu!
olisit saanu!
huutonaurua konttorilla, en tosin saanut unta yöllä ....Mukavasti kyllä viilentää kunnon jäätelötöttörö nahkapuku päällä puun alla varjossa nautittuna. Ei kotona viitsi vetää kamppeita päälle, jotta saisi saman tunnelman.
eee.Minä pääsen muuten ensi Suvina asuntomessuille sisäänpääsymaksulla,onely
koska:
-paikkakunnalla
-karautan paikan,päälle polkupyörällä, ei parkkeerausmaksuja
-en syö, säästän
On se kova!Behold: 6 leukaa!