Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ehkä yks

E. Gontsalla asiallisen kuuloinen suunnitelma, asiallista! onely

Ei etes särkeä tullut taikinaknöölillä, alkaa syöttikalat olla vähissä rapumertoihin. Ravuille vein porkkanaa, ne tykkää sumpussa mutustella.

Minullakin on, tosin ohutkankaiset, koko säärikomeuden peittävät farmarssonit. Kriittisten komponenttien lämpötila on juuri sopiva. Iltapäivällä saattaa ylikuumenemista ilmetä.

Kiitos, mutta kuulostaa hieman itsetuhoiselta tarjoukselta. Noin muuten ideoita vastaanotetaan. Olen laittanut hakemukset molempiin opiskelija-asuntosäätiöihin, yliopiston asuntopalstalle, Jyväskylän asunto-fb-ryhmään ja Omena-hotellille. Olen lisäksi vedonnut sääliin töissä ja kavereiden keskuudessa, no luck.

Kannattaa niihin opiskelija-asuntosäätiöihin laittaa hakemukseen myös soluasunnot, niihin pitäisi päästä melko iisisti. Yksiöissä on semmoiset vuoden jonot. Yksityiseltä itse oman luukkuni nappasin.

Farmarit, ei kovin kireät notta ilma kiertää. Muutenkaan miehuuteni ei salli glam rock kireyksisiä farmareita. Kauluspaita, ohut mutta hengittävä. Jalassa mustat niken freevitoset. Nahkamokkasiineja en laita töihin sillä minulla on kauniit varpaat ja pidän niistä.

Muutenkaan miehuuteni ei salli glam rock kireyksisiä farmareita.

ei ollut kovin asiallisest ilmaistu

tv.asiallisuuspoliisi

odottavatkos,kuntit,jännityksellä pian avautuvaa pörssipäivää

tv.en ole ostanut teliasoneraa

ei ollut kovin asiallisest ilmaistu

tv.asiallisuuspoliisi

odottavatkos,kuntit,jännityksellä pian avautuvaa pörssipäivää

tv.en ole ostanut teliasoneraa

Pörssipäivää: odotan.

Asiallisuuksia tai ei, niin ei kyllä kukaan miehuudestaan pitävä laittaisi moisia joihin viittasin:

tumblr_m6alciUuVX1r6941h.jpg

Pervertikot ja kisti:masot on sitten erikseen.

silti Olli saa enemmän naista ku 99% pakkislaisista

Olli sais varmaan miestäki enemmän ku 99% pakkislaisista. Onhan se huomattavasti nätimpi ku vaimonsa.

E. Enkä siis tarkoita tuota pahalla. Olli on semmonen kaunis mies.

Back
Ylös Bottom