Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos. Jep, sen olen kantapään kautta tässä saanut havaita.
Pitäsköhän sitä ottaa lopputili. Applea pitäs opetella käyttämään.
Ei tuu kesää.
Kas kun tulee: syksy.
Hän näyttää nauttivan tissien näyttämisestä."Pam" "Pam" "Pam" "Pam" "Pam" "Pam" "Pam" "Pam" "Pam" "Pam" "Pam" "Pam" "Pam" "Pam" "Pam" "Pam" "Pam" "Pam" "Pam" "Pam"...............
![]()
Mikäli olet nainen ja kuva on saatavilla niin mun 23m^2 itsemurhayksiöön saattaa mahtua punkkaamaan.
Ei jummarra:oops:Tää on kyllä aika NSFW-ketju :D
Ei jummarra:oops:
Noin muuten ideoita vastaanotetaan.
Kiitos, mutta kuulostaa hieman itsetuhoiselta tarjoukselta. Noin muuten ideoita vastaanotetaan. Olen laittanut hakemukset molempiin opiskelija-asuntosäätiöihin, yliopiston asuntopalstalle, Jyväskylän asunto-fb-ryhmään ja Omena-hotellille. Olen lisäksi vedonnut sääliin töissä ja kavereiden keskuudessa, no luck.

Kannattaa tsekata toki myös JVA, Sato ja VVO. Hätämajoitustilaa varmaan löytyy pakkislaisiltakin (mulla on 49 neliön kaksio mut totta puhuen vähän arveluttaa tarjota nukkumapaikkaa tuntemattomalle![]()
En minäkään taida uskaltaa tuntemattoman nurkkiin. Mutta vastaanotan edelleen muita ideoita 
Joku vuosi takaperin törmättiin kaverin kanssa jossain Ivalojoen nurkalla tyyppiin, joka majaili vanhan Hiacen takakontissa ja kehui, kuinka kätevää se on kun koti kulkee mukana minne vain huvittaa mennä. En muista, oliko se pelkkä kesämalli vai oliko kontissa lämmityskin ympärivuotista käyttöä varten, mutta helpostihan sinne konttiin jonkinlaisen kamiinankin varmasti pistäisi. Siitä vain nettiautoa selaamaan...