Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Erittäin hyvin sanottu. Tosin: kyllähän perusterve reserviläinen nostaa paikalleen lieden, pesukoneen tai vaikka pakastimen.

Laita jalkaan mielellään pyykkikorista vanhat kalsongit, ei mee paripäivää jalassa olleet turhaan likasiksi.

Ajattelin mennä lautaileen. Keli on kerran hyvä.

Pitäsköhän sitä ottaa lopputili. Applea pitäs opetella käyttämään.

Ei tuu kesää.

Kas kun tulee: syksy.

Tili pitäis ottaa kyllä. Pitäis itekki. Appelit on ainoita mitä ite viittii käyttää. Homosexuaaleja muut. Kävin kakalla. Vähän löysä kakka oli. Syksy yllättää. Ja syys-ylläri. Todennäköisyys toteutumiselle kasvaa.

"Pam" "Pam" "Pam" "Pam" "Pam" "Pam" "Pam" "Pam" "Pam" "Pam" "Pam" "Pam" "Pam" "Pam" "Pam" "Pam" "Pam" "Pam" "Pam" "Pam"...............

Boob-Flash.gif

Mikäli olet nainen ja kuva on saatavilla niin mun 23m^2 itsemurhayksiöön saattaa mahtua punkkaamaan.

Kiitos, mutta kuulostaa hieman itsetuhoiselta tarjoukselta. Noin muuten ideoita vastaanotetaan. Olen laittanut hakemukset molempiin opiskelija-asuntosäätiöihin, yliopiston asuntopalstalle, Jyväskylän asunto-fb-ryhmään ja Omena-hotellille. Olen lisäksi vedonnut sääliin töissä ja kavereiden keskuudessa, no luck.

Noin muuten ideoita vastaanotetaan.

Joku vuosi takaperin törmättiin kaverin kanssa jossain Ivalojoen nurkalla tyyppiin, joka majaili vanhan Hiacen takakontissa ja kehui, kuinka kätevää se on kun koti kulkee mukana minne vain huvittaa mennä. En muista, oliko se pelkkä kesämalli vai oliko kontissa lämmityskin ympärivuotista käyttöä varten, mutta helpostihan sinne konttiin jonkinlaisen kamiinankin varmasti pistäisi. Siitä vain nettiautoa selaamaan...

Kiitos, mutta kuulostaa hieman itsetuhoiselta tarjoukselta. Noin muuten ideoita vastaanotetaan. Olen laittanut hakemukset molempiin opiskelija-asuntosäätiöihin, yliopiston asuntopalstalle, Jyväskylän asunto-fb-ryhmään ja Omena-hotellille. Olen lisäksi vedonnut sääliin töissä ja kavereiden keskuudessa, no luck.

Kannattaa tsekata toki myös JVA, Sato ja VVO. Hätämajoitustilaa varmaan löytyy pakkislaisiltakin (mulla on 49 neliön kaksio mut totta puhuen vähän arveluttaa tarjota nukkumapaikkaa tuntemattomalle:)

Kannattaa tsekata toki myös JVA, Sato ja VVO. Hätämajoitustilaa varmaan löytyy pakkislaisiltakin (mulla on 49 neliön kaksio mut totta puhuen vähän arveluttaa tarjota nukkumapaikkaa tuntemattomalle:)

Taisi olla juuri tuo JVA jota ei saa millään medialla kiinni. Töissä käytän termiä 'ainoa keino tavoittaa on käräjäoikeuden haaste'. Mutta kiitos, tsekkaan olenko pommittanut nuo jo :) En minäkään taida uskaltaa tuntemattoman nurkkiin. Mutta vastaanotan edelleen muita ideoita :)

Joku vuosi takaperin törmättiin kaverin kanssa jossain Ivalojoen nurkalla tyyppiin, joka majaili vanhan Hiacen takakontissa ja kehui, kuinka kätevää se on kun koti kulkee mukana minne vain huvittaa mennä. En muista, oliko se pelkkä kesämalli vai oliko kontissa lämmityskin ympärivuotista käyttöä varten, mutta helpostihan sinne konttiin jonkinlaisen kamiinankin varmasti pistäisi. Siitä vain nettiautoa selaamaan...

Paitsi no-bodyltä, olisi pitänyt hoksata laittaa alkuun disclaimer :D

Kenkälankkia naamaa, haiset vähän pahalta niin kaupunki hoitaa sulle keskustasta kolmion ja saat sellaisia kuponkeja millä saat maksettua kaiken.

Jahas, taas on Rocky telkkaris. Näläkäki olis. Tänään oli salilla hiljaista. Hetken sain reenata ihan yksin.

Mä lopetan kaikkien hävyttömien juttujen ja kuvien laittamisen tänne. Puhun jatkossa onely: juttuja. Päivänpolttavia aiheita taloudesta ja politiikasta, ehkä vähän historiasta, vähemmän valtauskonnoista. Saatan jopa alkaa treenaamaakin. Naapurin tyvärren stringipepun koitan vielä bongata, koska kesäkuumia päiviä jäljellä. Mutta se jää siihen sitten.

Back
Ylös Bottom