Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Perseen pesu myös.

SbRGaIw.gif

Oon aivan unohtanut, että tänään oli tarkoitus siivota. Noh, sitä sattuu. Voishan sitä nyt siivota, mutta jos nyt ensin tekis pannukakun.

Siellä pyöritetään monen sadan tuhannen juttua, ja futher menee sinne hymyilemään! Miettikää saatana!

Onks sulla futeri aniksen hajuinen penaali?

Edit. jotenkin mielellään menee huomenna töihin. Sairasta perverssiä semmoinen. Meillä on duunissa tapahtunut niin saatanasti mun loman aikana. Väki on vaihtunu sun muuta. Plus omia juttuja olis. Lomailisin silti jos voisin.

Onks sulla futeri aniksen hajuinen penaali?
Aika hyvä, oliko omakeksimä? Aijon käyttää tätä jatkossa! Koulutkin alkaa ihmisillä juuri sopivasti. Ei silti ala-asteikäisille sopiva.

"Haluaisitko näin koulujen alun kunniaksi, että pyöreä&muhkea penaalisi haisisi anikselle?"

Tänään käyty : olusilla. Ensin pumpattiin salilla ja jotta mua saisitte taas hulluksi julistaa niin johonkin on salaa lisätty opiodeja. Olusen jälkeen meinasi nukahtaa ja pupillit supistu. Tämä miltei heti salipumppailun jälkeen.

Kauniita kesäisiä naisia näkyi, mutta sanat unohtui aivan kohdalla, tai jo vähän ennen kun kauneuden huomasi lähempää. :oops: En jaksanut vaihtaa sinkkuketjuun.

Te olette kaikki sekaisin. Itsehän muutan kahden viikon päästä Jyväskylään, ainoastaan kämppä puuttuu enää.

Back
Ylös Bottom