Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Scrorchiooo! Taidettiin tuo mainita rokilla loppuviikosta, kun oli kyse Porin tulevasta säästä.

Ei ole rapulaa, hyvä. Nälkä taas on.

Siinä on Mopsi valmiiksi kuumana miehelleen ;) Mun näkö värähtelee lähes päivittäin, erittäin häiritsevää. Tämä varmaan liittyy jotenkin henkimaailman asioiden kautta, joihin en usko, siihen että äitinikin tosissaan auttaa pistämään mua päiviltä informoimalla kaikesta eteenpäin väärille tyypeille. Ois pitänyt alkaa narkkariksi heti kun huumeista kuuli niin omistaisi luotettavan perheen kuten NYT:n viemärinarkkaus jutussa äskettäin. Anteeksi ehkä väärä foorumi. Kohta : Kahvi onely.

Kyllä ne Chipotti ne lähimmäiset aina haluaa parasta, vaikka nyt ei ehkä sille tunnu. Monesti ne lähimmäisten teot tuntuu sillä itse hetkellä väärille ja vittumaisille, mutta etköhän sekin päivä koita, kun tajuat että sun parasta ne vaan halusi.

Sitten itse asiaan päivittäen tilannetta. #Jano #Nännissämustelma #Nälkä

Aika parantaa näistä vaan yhden ja kaksi pahenee. Ajattelin ensitöikseni hakea kaapista yhden punaisen buranan. Se auttaa henkisesti ja fyysisesti.

Tosissaan, ja sori, mun lähimmäiset on kyllä ihan jotain muita kuin tän suvun puolikkaasta, jos heitä on. Asiassa eteenpäin : mitä irtakk tekee koneen ääressä kun ois taas komea prätkäkeli? Nyt ei tulis niin kuumakaan kun ei enää helteitä ole.

Laitat sinne pentsaa, otat mopon syliin ja heiluttelet sit vaan käännät pentsat pois tankista.

Mää tekisin noin jos olisin SuperMan.

Mukava tietää että verorahat menee hyvään. Eli jonkun kusettajan taskuun. Suljen kohta silmäni tältä mamuasialta, sen verran aina välillä ihistää että toivo tuntuu olevan menetetty.
http://*******.net/2015/08/16/pikav...kkonummen-vastaanottokeskuksen-pyorittajaksi/

Heti helpotti.

IMAG3589.webp

Back
Ylös Bottom