Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kätevää!

e.
http://www.woikoski.fi/fi/yksityisille/muut-tuotteet/kuivajää-hiilidioksidijää

onnäköjään:tuollastaki

ee.

Tuotetta ei saa syödä, laittaa juomiin

aijjaa, huono tuote

Joo, toi ei oikeen sisäisesti nautittuna ole hjuva.
Jotain tommosia on itsellä:http://www.amazon.co.uk/Handpicked-Collection-Whisky-Rocks/dp/B007L7MG52
En ole tosin tainnut itse käyttää kuin kerran Pepsi Maxin kanssa.

edit. Taisivat muuten olla korruptiolahja, joten voi siksikin olla niin hyvät, kun on vähän niinkuin harmaat.

nyt on,kuntit,pihalla niin kuuma että melkeen tekisi miele jättää kuntosalijumppa väliin ja käydä vain moottoripyöräilyä harrastamassa

ehkä olen silti raitis ja terve:tänään

minulla on saattanut kulua koko kuntosalijumppaurani aikana tuo summa
neljät ferkkarit olen tarvinnut n.15vuoden aikana

Minä taidan tänään piipahtaa gymillä
jätetään nuo epäterveelliset harrasteet loppuviikkolle
sekä #terveydeksi

Minä taidan tänään piipahtaa gymillä
jätetään nuo epäterveelliset harrasteet loppuviikkolle
sekä #terveydeksi

Minä en kyllä taida. Pidetään tätä kerran viikossa rutiinia yllä kunnes ehtii ja jaksaa taas enemmän treenata (l. syssymmällä).
Sen sijaan voisi lähteä rekkujen kanssa joko mettälle tai sitten rullittelemaan ja josko sitä sitten illalla kävisi vähän mopolla pyörittelemässä.

hoitaa sen kerran pois heti maanantaina!
saatan kyllä piipahtaa toisenkin kerran:riippuu säistä

Sinä nuorimies joka tulit vanhalla hopean värisellä golf farkulla Espoon Tapiolan urheiluhallille treenaamaan, mistä siis mistä saan ostettua samanlaiset virtuaalivesimelonit kainaloihin, ei helvetti! Joo se olen minä joka nauran täällä.

näin myös kerran tampereella yhtellä ferrarikuskilla melkomoiset melonit kainalossa ja haarovälissä, kävelytyylistä päätellen

Mun isojen appelsiinien kokoiset kainaloappelsiinit oli kyllä tänään täysin hukassa. Ihampaska reeni. Vaikka söin eilen irtonamia n. 500 rammaa.

Joo, mut kato toi 500g saattaa hyvinkin olla liian vähän. Sun kainaloappelsiinien glykokeenivarastot ei millään täyty 500g:sta. Koita vaikka ens kerralla parilla kg:llä.

Joo, mut kato toi 500g saattaa hyvinkin olla liian vähän. Sun kainaloappelsiinien glykokeenivarastot ei millään täyty 500g:sta. Koita vaikka ens kerralla parilla kg:llä.

Voihan tuo olla. Päätin kuitenkin nyt yrittää olla hetken kokonaan ilman karamellia. Muutenkin itsensäpalkitsemista vain viikonloppuisin. Tää jojoilu on jotain mitä ei jaksais enää näillä kilsoilla.

Mä oon niin väsyny. Mut pistettiin opiskelijan ohjaajaksi ja ei nyt ollenkaa meinaa luonnistua. Kurkkuki on kipiä, kun oon joutunu koko päivän papattamaan.

Sinä nuorimies joka tulit vanhalla hopean värisellä golf farkulla Espoon Tapiolan urheiluhallille treenaamaan, mistä siis mistä saan ostettua samanlaiset virtuaalivesimelonit kainaloihin, ei helvetti! Joo se olen minä joka nauran täällä.

Mistä tiiät ettei hän esim ihan sekä hygienisista, että esteettistä syistä ajellut kainalokarvojaan eikä vaihtanut giletteen uutta terää. Scrotum pussien tylsyttämä terä veti toiseen kainaloon ihon vähän vereslihalle. Tästä turhautuneena ajeli toisen kainalon vauhdikkaan raivostuneesti vetäen sinne haavan. Pakkotoistolaisina kaikki ymmärtänee, ettei kovin montaa hyvää syytä (poislukien offtopiclaiset) ole jättää sali menemättä. Ja kun salille lähtee, niin ei sinne voi lähteä sillä tiedolla, että alkaisi haista cattus cattuksen virtsalle, niin jos volkswagen golf mies on sutassut alumiinia sislätää dödöä arkoihin kainaloihin saaden aikaan kirvelyä. Ja siitä syystä hänellä oli keuhkot täynnä ilmaa ja kädet vähän harallaan saapuessaan Tapiolan urheiluhallille.

Mitäs lomatouhuja tänään on puuhailtu: Käyty kaupungilla työasioilla. Käyty opintotoimistossa turhaan. Lähetelty työsähköpostia. Lähetelty koulusähköpostia.

Onneks on vielä pariviikkoa lomaa jäljellä. Nyt nurtsia ajelemaan. Odottelen superhellettä, sillä naapurin timmi urheilijatytär ottaa aurinkoa strinkuloissa. Viime kesänä oli vähän saatanan hyvin tampatut matot ja lyhyt nurtsi hellepäivinä.

Gonzazta kasvaa kyllä ketjun perverssein HerrasMies
kunhan vanhenee ensin

Back
Ylös Bottom