Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minäki kävin salilla. Hirveen raskasta rautaa täällä Turuus. Selkään sattuu. Jalat tutajaa alla (onneksi voi olla vaakatasossa ny). Olo on kuin heikolla kissan pojalla. Ja on jumalattoman lihava olo. Alkukesän kunto on vain haikea muisto. Snif.

Gonzazta kasvaa kyllä ketjun perverssein HerrasMies
kunhan vanhenee ensin

Kiitos kauniista sanoista! Lupaan olla odotusten mukainen!

56dff8392e1e6ddcda2796794569e712.jpg

Voi kuulkaa kun oli koirain kanssa tänään mukava lenkkeillä. Pistin oikein juoksuksikin kun oli niin hieno ilma. Vähän vedeltiin mäki-intervalleja hetken mielijohteesta ja nyt on kuulkaa reiskat muhennoksena. Otin palkkarina futerin karkittomuuden tasapainottamiSEKSI pari riviä suklaata (tummaa tosin).

esittäisiköhän Jorma tämän pe

jos:kyllä
voisi olla #läsnä
#asiallisesti
#rapujuhlissa

kuunteliko muut,kuntit,pikkupoikina tätä

Minä kuuntelin, siitä se Jorma tutuksi tulikin
kova!

Viimeksi muokattu:
näin myös kerran tampereella yhtellä ferrarikuskilla melkomoiset melonit kainalossa ja haarovälissä, kävelytyylistä päätellen
Henk koht näin viime viikonloppuna Jyväskylässä Mr Lotharin ja hänen verrarinsa.

Haaroväli jäi näkemättä.

Onneksi.

olisikohan jo koittanut aika lopetaa:kahvinjuonti
en ole milloinkaan aiemmin vetänyt näin pitkää kahvitteluputkea

Mutta minäpä olen nähnyt ex-thriathlonisti-nyk-kansanedustaja Pauli Kiurun kikkelin Sääksmäen Hakalanrannan uimarannalla joskus vuonna n. 1994. Sillä oli semmoset "urheiluTsortsit" jalassa, ja hän nosteli jotakuta lasta ilmaan siinä mun edessä suoraan, joten pikku-Pauli tuli kurkistamaan puntista. Hihitin.

Back
Ylös Bottom