Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikä sen ihanempaa kun kukaan ei oo karjumassa komppaniassa herätystä aamu viiden tai kuuden aikaa.

Loma onkin mennyt sairastellessa, mutta yllätys yllätys olen parantunut. Huomenna sitten taas joutuu heräämään tuohon ihanaan rentouttavaan aamuherätykseen, mitä olen armeijasta tähän mennessä oppinut? Aina ei voi olla kivaa (vaikka sen jo entuudestaan tiesinkin, hermot vahvistuu, oman ajan/ vapaa-ajan arvostaminen huomaa kyllä että vaikka ei ois mitään tekemistä niin on silti mukava vaan olla tekemättä yhtään mitään.

Mikä sen ihanempaa kun kukaan ei oo karjumassa komppaniassa herätystä aamu viiden tai kuuden aikaa.

Loma onkin mennyt sairastellessa, mutta yllätys yllätys olen parantunut. Huomenna sitten taas joutuu heräämään tuohon ihanaan rentouttavaan aamuherätykseen, mitä olen armeijasta tähän mennessä oppinut? Aina ei voi olla kivaa (vaikka sen jo entuudestaan tiesinkin, hermot vahvistuu, oman ajan/ vapaa-ajan arvostaminen huomaa kyllä että vaikka ei ois mitään tekemistä niin on silti mukava vaan olla tekemättä yhtään mitään.
Haha, kuulostaa ihan samalta mitä oppii kun menee lisääntymään :D

Kävin eilen pitkästä aikaa yöelämässä, oli huisin hauskaa! :)

Liitteet

• IMG-20150801-WA0004.webp
    IMG-20150801-WA0004.webp
    283,4 KB · Katsottu: 208
Hämmentävää. Vajaat 4 viikkoa lomailtu ja nyt hyvät fiilikset palata töihin. Kuudes vuosi menossa myyntihommia ja lukuunottamatta yhtä vaikeaa, noin vuoden pätkää, olen tykännyt kovasti; en siis ole myyntiuran aikana mitään kaameita vitutuksia kokenutkaan loman loppumisesta. Mutta tää on tosiaan nyt jännä, kun sitä oikein odottaa huomista. Ainoastaan ehkä hiukan hämmentyneet tunteet siitä, miten nopeasti loma meni, eikä mitään ihmeellistä sinänsä tullut tehtyä. Tosin aina ei tarvitse sitä ulkomaan matkaa lomalla.

Oli mahtavat kalevevan kisat. Sää helli, naispituushyppääjien peput helli. Näyin kuulemma telkkarissakin.
Hyvät oli skabat. Nikkasen hyppy ja Ruuskasen heitto jäi yllättäen tältä päivältä mieleen. Ja ai niin tietty siinä oman A3 katsomon edessä hypätty naisten pituushyppy, tai paremminkin se hiekasta nousu. Vähän negatiivisena Wirkkalan heittämättömyys ja Pitkämäen nössöily. No joo, kai niillä jotain kremppaa oli, mutta pakko jostain on valittaa.

Huomenna vois kuukauden tauon jälkeen mennä salille. Viitisen kiloa on paino tippunut. Tainnu sulaa paljo muutakin kuin läskiä.

Hyvät oli skabat. Nikkasen hyppy ja Ruuskasen heitto jäi yllättäen tältä päivältä mieleen. Ja ai niin tietty siinä oman A3 katsomon edessä hypätty naisten pituushyppy, tai paremminkin se hiekasta nousu. Vähän negatiivisena Wirkkalan heittämättömyys ja Pitkämäen nössöily. No joo, kai niillä jotain kremppaa oli, mutta pakko jostain on valittaa.

Joo samoilla mielin. Lisäks niinkin mielenkiintoinen laji ku naisten kymppi, niin oli se 17v tyttö täyttä rautaa. Kuullaan vielä.

Itse olin myös A3 faijan kanssa siinä hiekan kohdilla, ihan sattumalta tietysti.

Joo samoilla mielin. Lisäks niinkin mielenkiintoinen laji ku naisten kymppi, niin oli se 17v tyttö täyttä rautaa. Kuullaan vielä.

Itse olin myös A3 faijan kanssa siinä hiekan kohdilla, ihan sattumalta tietysti.
Juu, kova oli se nuori plikka. Kyllä toi kymppikin ihan kiintoisa on...kahden vikan kiekan ajan.

Toki toki...sattumaltahan sitä. Itse olin siinä vähän hiekan takana ja NAISseurassa, niin tartti yrittää pitää vähintään kuolamäärä vähäisn.

Me taas faijan kans katottiin toisiamme aina hypyn jälkeen. Ei tarvinny sanoo mitään, eikä tehdä elettäkään. Molemmat tiesi mitä tarkoittaa.

Onks ny yö? On muuten perseestä ku joku kuvittelee olevansa oikein menevä ja erinomainen seuramies, oikeen maailmanmatkaaja ja kulinaristi. Vitut kun paskalla alapäähuumorilla varustettu limanen juoppo. Lähden halailemaan koalaa ja nyrkkeilemään kengurun kanssa.

Back
Ylös Bottom