Niin: arvelinkin.
Kahvi.
Kahvi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä aselaji?
Haha, kuulostaa ihan samalta mitä oppii kun menee lisääntymään :DMikä sen ihanempaa kun kukaan ei oo karjumassa komppaniassa herätystä aamu viiden tai kuuden aikaa.
Loma onkin mennyt sairastellessa, mutta yllätys yllätys olen parantunut. Huomenna sitten taas joutuu heräämään tuohon ihanaan rentouttavaan aamuherätykseen, mitä olen armeijasta tähän mennessä oppinut? Aina ei voi olla kivaa (vaikka sen jo entuudestaan tiesinkin, hermot vahvistuu, oman ajan/ vapaa-ajan arvostaminen huomaa kyllä että vaikka ei ois mitään tekemistä niin on silti mukava vaan olla tekemättä yhtään mitään.
Eventan voisi raudoittaa ihan noin harjoituksen vuoksi.Sotilaspoliisi
Eventan voisi raudoittaa ihan noin harjoituksen vuoksi.
Helvetinmoinen mylly siitä hommasta tulee.
Hyvät oli skabat. Nikkasen hyppy ja Ruuskasen heitto jäi yllättäen tältä päivältä mieleen. Ja ai niin tietty siinä oman A3 katsomon edessä hypätty naisten pituushyppy, tai paremminkin se hiekasta nousu. Vähän negatiivisena Wirkkalan heittämättömyys ja Pitkämäen nössöily. No joo, kai niillä jotain kremppaa oli, mutta pakko jostain on valittaa.Oli mahtavat kalevevan kisat. Sää helli, naispituushyppääjien peput helli. Näyin kuulemma telkkarissakin.
Hyvät oli skabat. Nikkasen hyppy ja Ruuskasen heitto jäi yllättäen tältä päivältä mieleen. Ja ai niin tietty siinä oman A3 katsomon edessä hypätty naisten pituushyppy, tai paremminkin se hiekasta nousu. Vähän negatiivisena Wirkkalan heittämättömyys ja Pitkämäen nössöily. No joo, kai niillä jotain kremppaa oli, mutta pakko jostain on valittaa.
Juu, kova oli se nuori plikka. Kyllä toi kymppikin ihan kiintoisa on...kahden vikan kiekan ajan.Joo samoilla mielin. Lisäks niinkin mielenkiintoinen laji ku naisten kymppi, niin oli se 17v tyttö täyttä rautaa. Kuullaan vielä.
Itse olin myös A3 faijan kanssa siinä hiekan kohdilla, ihan sattumalta tietysti.