Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos saa udella, niin onko siis kiintee vai 4g ?

4g. Mul oli dna 4g aikasemmin. Määräaikaisuus loppu ja joku sexuaali soitti dnalta. Olin just lounaalla ruokalinjastolla, sanoin että ei pysty puhuu soita iltapäivällä uudestaan. Vastas, että ei hän soittele perrää, hän hoitaa yhellä puhelulla hommat. Sanoin et liittymä shiti, pitää miettiä toista operaattoria. Ni vastas vaa et soittele hänelle sit ku oot päättäny.

Rupes vituttaa ni pakko vaihtaa operaattoria. Otin elisan koekäyttöön. Hyvältä ja nopeammalta vaikuttaa taidan ottaa tän. Enää mulla ei oo mitään yhteyksiä dna:han.

kiitos

osinkoja: odotellessa

Ne za sto! Muistele mua huhtikuussa sikari suussa kun luet tiedotetta.

Viimeksi muokattu:
4g. Mul oli dna 4g aikasemmin. Määräaikaisuus loppu ja joku sexuaali soitti dnalta. Olin just lounaalla ruokalinjastolla, sanoin että ei pysty puhuu soita iltapäivällä uudestaan. Vastas, että ei hän soittele perrää, hän hoitaa yhellä puhelulla hommat. Sanoin et liittymä shiti, pitää miettiä toista operaattoria. Ni vastas vaa et soittele hänelle sit ku oot päättäny.

Rupes vituttaa ni pakko vaihtaa operaattoria. Otin elisan koekäyttöön. Hyvältä ja nopeammalta vaikuttaa taidan ottaa tän. Enää mulla ei oo mitään yhteyksiä dna:han.

Itellä oli Dna:n kaapeli parin vuoden määräaikaisena tarjoushinnalla. Määräaikaisuus loppui joku aika sitten ja vaihdoin kokeena Saunalahden 4g:hen. Wörkkinyt ihan ok tähän asti, vaikkei nyt aivan yhtä nopea olekaan kuin vanha kaapeliliittymä. Sain tuon vielä ilman määräaikaisuutta "kampanjahintaan" 16,90€/kk. En tosin missään ole tuollaista kampanjaa nähnyt, mutta tähän hintaan saattaa vaikuttaa, että kaikki kännyliittymät on Saunikselta muutenkin.

Itellä..

Joo sama peli mulla nyt. Mulla oli valokuitu riviasumisessa, mutta talokotiomaan siirryttäessä vaihoin 4g:n. Eka taistelin dna sierra mokkulan kanssa. Lopulta piti ostaa huawein reitinin ihan rahalla. Se pelitti paremmin mut ruuhka aikaan hidas vaikka väittivät, että 4g ei hidastu ruuhkassa. Paskat sanon minä. Odotukset hyvät elisa. Tunnen yhden hyvin kauniin ja muodostuneen ihmis-Elisan niin siitäkin tulee hyvä kaiku.

Tunnen yhden hyvin kauniin ja muodostuneen ihmis-Elisan niin siitäkin tulee hyvä kaiku.
Kyllähän tämä sen pelin ratkaisee loppujen lopuksi. Asiasta Kalevan kisaan...naisten pituushyppyyn pitäisi lisätä mäkihypyn kaltainen tyylipiste-arvostelu. Arvostelussa otettaisiin huomioon kiinteys, muoto ja asu.

det taitaa ollakkin intte keli,mopoilu huomenna

ennusteet ovat:muuttuneet

Täällä vaikuttaisi olevan mopoiluystävällinen ilma huomenna. Tosin taidan olla sen verran Porisperestä uuvuksissa, että jää mopoilematta. Sunnuntainakin mentävä Kalevan kisoihin, niin taitaa seisoa mopo viikonlopun.

Kyllähän tämä sen pelin ratkaisee loppujen lopuksi. Asiasta Kalevan kisaan...naisten pituushyppyyn pitäisi lisätä mäkihypyn kaltainen tyylipiste-arvostelu. Arvostelussa otettaisiin huomioon kiinteys, muoto ja asu.

Totta turiset veliseni! Tätä lukiessa näin silmissä Heli Koivulan nousevan hiekasta hidastettuna siinä 2000-luvun alkupuolella. Mäkihypyssä on telemark alastulo, niin naisten pituus/kolmiloikassa pitäis olla hiekasta nousu -tekniikka. Ja tämän päivän slowmotion tekniikalla toki.

onhan sulla slowmotionretina

sillä vain perverssisti eturivissä

Minun mopo on seissyt pian kuukaudenpäivät lähes tulkoon
pari kertaa oon käyny pilisringin kiertämässä
pitäis ölsytki vaihtaa, muuten ne jää tältä kesältä vaihtamatta
pitäis maalatakki, muuten jää tältäkin kesältä maalaamatta
jäi viimekesänäki
no vaihtaa,eiku vaihdattaa,sitten uutta puuta tilalle kun menee asuinrakennus pilalle ku ei jaksa pitää siitä huolta

Totta turiset veliseni! Tätä lukiessa näin silmissä Heli Koivulan nousevan hiekasta hidastettuna siinä 2000-luvun alkupuolella. Mäkihypyssä on telemark alastulo, niin naisten pituus/kolmiloikassa pitäis olla hiekasta nousu -tekniikka. Ja tämän päivän slowmotion tekniikalla toki.
No näinpä...tota Nokian uutta vr-kameraa voisi vaikka hyödyntää tuomaristossa.

olutta rinnuksilla on lähempänä totuutta

tietyn lukumäärän jälkeen välillä kaataa suusta yli
käykö muilla,kunteilla,koskaan niin
On käynyt. Joskus. Harvemmin.

Yksi kaverini on kyllä sitä sorttia, että siitä tietää hänen humalan tasonsa olevan suhteellisen korkea, kun olusta on aina rinnuksilla. Se on aika normaalia hänelle, siis kova humala ja olutta rinnuksilla.

Aargh.. letka seisoo Himoksella. Pariin kilsaan menee varmasti yli puoli tuntia.. juuri tänään, ei helvetti
HYI! Pitäis lähteä tänään viikonlopuksi käymään lapissa, ja on kyllä ehdoton nou nou ajaa tuolta kautta. Muutenkin tylsää baanaa. Paras reitti ajaa laphiin Treeltä on Tre-Virrat-Kuortane-Alajärvi-Lappajärvi-Kokkola... Vai miten se tuosta Lappajärven kautta jatkuukaan.

Jos nyt pihistäis sumppia ja sitten lähtis vielä gymille.

on myös vielä tältä Suvilta lappajärvi kiertämättä

on myös vielä tältä Suvilta lappajärvi kiertämättä
Minulla ohittamatta. Paras reitti ajaa tuolta lappiin ja nättiä maisemaa. Exä kun oli tuolta suunnilta kotoisin, niin tuntee seutua muutenkin. Harmi, kun ei oo ollut ikinä sellasta mopoo jolla ois päässyt ajaa tuonne saakka. Porkkanamopoon sais ottaa öljyt ja suodattimia mukaan 5-8 h vaihtovälillä:D

olen piipahtanut elmäni aika kaksi kertaa lapissa
kerran ala-asteella ja kerran armeijjasssa

olen kyllä suunnitellut piipahdusta, mutta on se niin kaukana
ja kalliit hotellit

olen ruvennut pitämään suuresti Jussikuussysin radiojuontotyylistä
joko Hän on kehittynyt tai jotain ainakin on tapahtunut
5/5

Sullahan on mopokin. Sillä pokkeen jäämerelle ja sinne tai takas ajelet Tenojoen vartta. On nättiä on nättiä!

Osaisko joku kyrilisiä kirjaimia ja venäjää (vai onko Ukrainaa)? Mitä tuossa lukee kyrilisillä kirjaimilla. Kuva otettu Pripyatissa ja ei mikään muunnin oikein auta ongelmassa niin ei aukee moinen propaganda itselle. Jääkaapissa ois samantyylisiä propagandamangneetteja tuolta ajalta jotka vois kans kääntää, jos osais.

IMG_0515.webp
Tuon kun ois saanut himaan, niin ois ollut kyllä siisti. Harmi kun vaan ois samalla mennyt mahdollinen isyys-kortti ja ei varmaan ois vyöhykkeen rajalla sotilaat hymyillyt.

Back
Ylös Bottom