Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Rään rään.

Jokohan Mika1979 on saanut nuotitettua koko Kävelykadun EK:n? Siinä on parin terassin kohdalla tiukkaa kurvia ja sisäkaarteessa humalainen keski-ikäinen nainen, ettei nyt vaan siihen osuis.

jaa,uutta tietoa

olen elänut luulossa, että Mika on näitä ketjun HerraHelsinginHerroja

Rään rään.

Jokohan Mika1979 on saanut nuotitettua koko Kävelykadun EK:n? Siinä on parin terassin kohdalla tiukkaa kurvia ja sisäkaarteessa humalainen keski-ikäinen nainen, ettei nyt vaan siihen osuis.

Nyt on myönnettävä että en ole nuotittamassa :/ sen seittemän vuotta kun haki niitä ajolinjoja niin sit lopetin Loebin tavoin huipulla.
Oot kyllä täysin oikeassa tossa että siellä EK:lla on kyllä tosi pahoja paikkoja.. Sitä reittiä on onneks tosi vähän muutettu vuosien mittaan ni tulee kyl äkkiä tutuks..

Edit.

jaa,uutta tietoa

olen elänut luulossa, että Mika on näitä ketjun HerraHelsinginHerroja

Oon yrittäny hämätä mahdollisimman paljon. Jyskälän suunnalta lähtösin ja se on niinkun toinen koti aina. Nyt sit ollu luukku Chicagossa jo aika monta vuotta. Joskin juuri nyt operoin pk-seudulla

Jopas täällä on hiljaista...onks kaikki Porin stadikalla odottamassa 7-ottelun pika-aitojen alkua ?

640px--100_m_hurdles_female_-_starting_blocks_%282%29.ogv.jpg

Kamala kotiinpaluushokki, vaikka en ole ollut kuin viikon maailmalla. Oikeastaan pitää vielä viimeiset 60km matkata tänään ihan ikiomalle asunnolle. Kaktus huutaa jo vettä ja pää hiljaisuutta.
Kaktus ei vettä huuda, älä tapata sitä sitten liikaa kastelemalla ;)

Minä lähden hakeen perämoottoriin varaosia, jos sais sen kuntoon. Se lahos eilen ikävästi. Oli mukava soutaa 3 km vastatuuleen :confused:

Kaktus ei vettä huuda, älä tapata sitä sitten liikaa kastelemalla ;)

Minä lähden hakeen perämoottoriin varaosia, jos sais sen kuntoon. Se lahos eilen ikävästi. Oli mukava soutaa 3 km vastatuuleen :confused:

Eeen, viikko sitten annoin pikkusen ja nyt pitää taas vähän antaa. Eiks se kuitenkin vähän tiheempää tossa vaiheessa juo, kun juuria kasvattaa? Toivottavasti en tapa sitä.

Pitää kyllä tehdä lähtö aika äkäseen, porukoilla huutaa ralliradio ja menee hermot siihen ihan just.

Eeen, viikko sitten annoin pikkusen ja nyt pitää taas vähän antaa. Eiks se kuitenkin vähän tiheempää tossa vaiheessa juo, kun juuria kasvattaa? Toivottavasti en tapa sitä.

Pitää kyllä tehdä lähtö aika äkäseen, porukoilla huutaa ralliradio ja menee hermot siihen ihan just.
Kai se vähän voi juoda enemmän. Mää oon vaan lähes joka kaktuksen tapattanut liialla kastelulla. Ainoa joka on pysynyt elossa, sai liian vähän huomiota, kun jäi hyllyn reunalle yksin kököttämään kun muutin omilleni. Ja sehän on säilynyt elossa :D

Ralliratio, en oo ikinä känyt Neste rallia katsoon. Kai sekin pitäis joskus kokea, mutta en ole vielä nähnyt tarpeelliseksi, kun ei oikein kiinnosta. Mutta joskus vielä!

Kai se vähän voi juoda enemmän. Mää oon vaan lähes joka kaktuksen tapattanut liialla kastelulla. Ainoa joka on pysynyt elossa, sai liian vähän huomiota, kun jäi hyllyn reunalle yksin kököttämään kun muutin omilleni. Ja sehän on säilynyt elossa :D

Ralliratio, en oo ikinä känyt Neste rallia katsoon. Kai sekin pitäis joskus kokea, mutta en ole vielä nähnyt tarpeelliseksi, kun ei oikein kiinnosta. Mutta joskus vielä!

Mulla on ollut vaan yksi kaktus joskus penskana. Se kesti kyllä kaiken, tipahteli lattiallekin vähän väliä. Ehkä Pedrolle voisi ostaa vähän kavereita kannustamaan reippaaseen kasvuun. :D

Porukoitten kanssa tuli pikkumukulana käytyä ralleja katsomassa, kun mummun talon sijainnin takia saatiin aina ilmaislippuja. Veneiltiin sitten mökiltä reitin varteen katsomaan ja syömään makkaraa. Ei kiinnostanut silloin ja nyt ei varsinkaan kiinnosta, toisaalta ei jaksa hetkauttaa oikein mihinkään muuhunkaan suuntaan. Moottoriurheilu on vähän semmoinen turhake omasta mielestä ja rallit vielä tukkii tota omaa naapurustoa vähän. Voisi lähteä metsään heti kun on Perdo vesitetty

Noni, vaihdoin dna:n paskanetin elisaan. On tää nopia. Vähän kalliimpi. Mut palvelu ei oo niin totaalisen paska ja sexuaali mitä dna:lla. Parempi mieli tuli.

Back
Ylös Bottom