Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olen märkänä Karvialla. Täällä ei ole mitään.

image.webp

Haha, siellä ei tosiaan oo mitään. Muutaku tuo abc. Jokusen kerran siitä läpi ajelleena.

Hei, kokonaisvaltaisempia kuvia moposta!

Harvinaisen kuollu kylä.

Eikä tuo lamppu ja avataris oleva tankki riitä? No ei vaan, kyllä tältä foorumilta pari kuvaa tuosta papparaisesta pitäis vielä löytyä. Emmä viitti enää lisää laittaa.

Njaa-a, jos siitä on juotu miehekkäästi pullon suusta ja sinne on valunut kuolaa ? Tai sitten joku on nyysinyt sulta sieltä juomaa ja lyönyt kusta tilalle viivaan asti ?
Haha :D En itsekään tiedä, että mistä tuo johtuu. Kyllä aiemmat viskit ovat juomakelpoisina säilyneet pullonsuu hörpyistä huolimatta.
Sen lisäksi tuntuu että kahvi nykyään salpauttaa hengitystä ja pyörryttää melkein missä tahansa sitä olen juonut, jos en ole itse keittänyt. Tämäkin päivä meni ihmeellisessä pöhnässä kahvilan aamukahvin jälkeen. :confused:o_O

Oletko syönyt koko kesän munkkeja vai mistä on kysymys?

Höhö.

Mites mä arvasin, että sä tuohon tartut. Kauhia ku nuo sun jutut tietää jo etukäteen.

MUTTA nyt onki kuule jääny munkit vähemmälle. Eiku söin mä eilen donitsin. Mut muuten oon kyllä sitte syöny kaikkea missä vaan näyttääki olevan sokeria.

Back
Ylös Bottom