Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä se syysylläri on? Noilla todennäköisyyksillä pitää toivoa ettei mitään kauheaa.Painoin myös pari biljettiä aa katsomoon sunnuntaille. Kyllä Galevat pitää katsastaa kun porissa moista järjestetään. Sunnuntai on hyvä, sillä ehtii lauantaina hansamarkkinoille. Syysylläri lähestyy. Todennäköisyys 99,8%
Mikä se syysylläri on? Noilla todennäköisyyksillä pitää toivoa ettei mitään kauheaa.
Robin lauloi siitä äsken radiossa. Saattoi olla myös olkapää.Mulla on polvi kipee.

Tuolta saralta kyllä voi sanoa että paljon on nähty. Mutta vielä on paljon nähtävää. Pohdin samaa Ukrainassa lentokonemuseossa, kun nojasin risteilyohjukseen ja tunsin itseni pieniksi. Ensinnäkin tuo pitkänmatkan veitikka oli isompi kuin minä, joka nyt ei paljon insinjöörityötä vaadi, mutta mites se vaikutus. Tuollainen jötikkä lähelle omaa kahvikupposta, niin ei tarvisi enään siitä mukista nauttia.Robin lauloi siitä äsken radiossa. Saattoi olla myös olkapää.
Nyt, kun on istunut hetken Leopard 2 A4 vaunun päällä, tuntuukohan mikään enää miltään. Onko saavutettu se nyt-on-kaikki-nähty-piste.
Suuria kysymyksi, paras ottaa kahvi.
Aloin purkamaan tv-tasokompleksia, ja sen uumenista löytyi muutama itse poltettu levy from 90-luku :D
Levyissä ei tietenkään lue mitä niissä on, joten laitoin soimaan. Voi herräisä :D
Noilta löytyy kyllä loistavaa musiikkia. Varmaan yhtä hyvä, mitä ekaan Bemariini polttama jytä-CD.Aloin purkamaan tv-tasokompleksia, ja sen uumenista löytyi muutama itse poltettu levy from 90-luku :D
Levyissä ei tietenkään lue mitä niissä on, joten laitoin soimaan. Voi herräisä :D
Ja tuosta. Oli Ässöndässönin lämppärinä. Tilasin levyn.
VT oli kyllä ihan asiallinen laulu- ja soitinyhtye.
:DKyllä tuo Siikkeri on niitä bändejä, jotka sä lokeroit kikkelijatsiksi.