Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olis kanssa nukuttanut, mutta ei saanut nukkua, kello pakotti väkivalloin hereille. Möö. Ja vettäkin tulee saavista kaatamalla.

3dUis.jpg

Mullakin kello soitti, tökkäsin aina vaan lisää aikaa.

Pakko se on jotain alkaa pupeltaa, että jaksaa harrastaa urheilua vielä myöhemmin. Ja juu, vettä sataa suatana.

Painoin myös pari biljettiä aa katsomoon sunnuntaille. Kyllä Galevat pitää katsastaa kun porissa moista järjestetään. Sunnuntai on hyvä, sillä ehtii lauantaina hansamarkkinoille. Syysylläri lähestyy. Todennäköisyys 99,8%
Mikä se syysylläri on? Noilla todennäköisyyksillä pitää toivoa ettei mitään kauheaa.

Mikä se syysylläri on? Noilla todennäköisyyksillä pitää toivoa ettei mitään kauheaa.

Palaan asiaan lähiviikkojen kuluessa. Kauheudesta, niin on vähän sellanen lasi puoliks tyhjä tai täynnä juttu. En oikein tiiä, riippuu miltä kantilta asiaa katsoo.

Mulla on polvi kipee.
Robin lauloi siitä äsken radiossa. Saattoi olla myös olkapää.

Nyt, kun on istunut hetken Leopard 2 A4 vaunun päällä, tuntuukohan mikään enää miltään. Onko saavutettu se nyt-on-kaikki-nähty-piste.

Suuria kysymyksi, paras ottaa kahvi.

Robin lauloi siitä äsken radiossa. Saattoi olla myös olkapää.

Nyt, kun on istunut hetken Leopard 2 A4 vaunun päällä, tuntuukohan mikään enää miltään. Onko saavutettu se nyt-on-kaikki-nähty-piste.

Suuria kysymyksi, paras ottaa kahvi.
Tuolta saralta kyllä voi sanoa että paljon on nähty. Mutta vielä on paljon nähtävää. Pohdin samaa Ukrainassa lentokonemuseossa, kun nojasin risteilyohjukseen ja tunsin itseni pieniksi. Ensinnäkin tuo pitkänmatkan veitikka oli isompi kuin minä, joka nyt ei paljon insinjöörityötä vaadi, mutta mites se vaikutus. Tuollainen jötikkä lähelle omaa kahvikupposta, niin ei tarvisi enään siitä mukista nauttia.

Joten, pihistän nyt myös sumpin. Ehkä sen viimeisen.

Aloin purkamaan tv-tasokompleksia, ja sen uumenista löytyi muutama itse poltettu levy from 90-luku :D

Levyissä ei tietenkään lue mitä niissä on, joten laitoin soimaan. Voi herräisä :D

Aloin purkamaan tv-tasokompleksia, ja sen uumenista löytyi muutama itse poltettu levy from 90-luku :D

Levyissä ei tietenkään lue mitä niissä on, joten laitoin soimaan. Voi herräisä :D

Seekerillä täytyy olla vieraita. Ulosanti muuttui aivan yhtäkkiä. Ketä se rupes lykkimään? ^^
Laitahan jälkiliukkaat tulemaan ;) :D
Isän jäljiltä noita pesuaineita sun muita on löytynyt milloin mistäkin, maito vaan tuntuu olevan se yleisin. Vinksahtanut tapaus, tapattaa ja juottaa myrkkyjä.

Chipotin jutuissa ei nyt pysy millään mukana.

VT oli kyllä ihan asiallinen laulu- ja soitinyhtye.

Noilta löytyy kyllä loistavaa musiikkia. Varmaan yhtä hyvä, mitä ekaan Bemariini polttama jytä-CD.

Huomenna syön rapua, jos yö on antoisa. Laitoin kyllä vähän liian matalaan ehkä merrat, mutta ainakin yritin.

Back
Ylös Bottom