Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jalat, selkä ja rinta+kädet?

Juurikin näin. Joku vatsaliike tulee tehtyä 2/3 käynnillä ja epäkkäät sitten sillä ylijäämällä (koen sen vähän turhauttavaksi hinkkaamiseksi, vaikka epäkkääni ovatkin siitä huolimatta "dominoivat"). Kyllä näilläkin aika vakiintunut kaava alkaa jo olla, muutenkin kesä vähän sekoittaa pakkaa.

Juu, ite kokeillut kaikkea 1- ja 5-jakoisen välillä ja tarttee sanoa, että etenkin näin kesällä, kun ei ole tarkoituskaan junpata niin säntillisesti, niin tuo 1-jakoinen on aivan ehdoton.

Minun vaihtelu kaksijakoiselle on ollut tässä nyt pari viikkoa että en ole käynyt kertaakaan

HAH

Mua kauhistuttaa ajatus siitä, että tänään tarttis junpata. Onneks ei tartte, vaan aina on huominen.

muoks. Tässä siis tuudittaudutaan siihen harhaluuloon, että huomenna olisi virkeämpi, kun nyt on tolkuttoman väsynyt.

Väsyttää kyllä jonkun verran eiliset jazzit. Luotan silti siihen, että oon iltaan mennessä taas täydessä iskussa. Jos Ilosaaren jälkeen pystyi heti maanantaina treenaamaan, niin kyllä tänäänkin! Yhdet suunnitellut treenit muistan kesällä skipanneeni, mutta se olikin ihan erikoistilanne kun tuli jouduttua edeltävänä iltana vahingossa täysin hunningolle.

Sama itsellä. Olen vaan tosin jättänyt treenit kokonaan suunnittelematta, niin ei tarvitse skippailla. Syksyllä sitten ruotuun. Jos jaksaa.

Minä oon hyväksi havainnu tuon 1-jakoisen. Vähän houkuttelisi vaihtaa kyllä 2-jakoiseen.

Mua kauhistuttaa ajatus siitä, että tänään tarttis junpata. Onneks ei tartte, vaan aina on huominen.

Kävin salilla. Tein penkkiä ja oli niin voimaton olo, etten sitten tehnyt muuta kuin harjottelin käsillä seisontaa. Ja pyörin hetken tangolla.

Kävin salilla. Tein penkkiä ja oli niin voimaton olo, etten sitten tehnyt muuta kuin harjottelin käsillä seisontaa. Ja pyörin hetken tangolla.

Itellä kyllä kroppa toimii, kunhan menee repimään, mutta saattaa väsyneenä vetää herkästi "ylikierroksille" ja sitten ei ensi yönä juuri nukutakaan.

Minä oon hyväksi havainnu tuon 1-jakoisen. Vähän houkuttelisi vaihtaa kyllä 2-jakoiseen.

Kuinka usein käyt salilla? Mä muuten lopetin orastavan juoksuharrastuksen. Totesin että elämässä on muutenkin niin paljon epämiellyttäviä elementtejä etten ehdoin tahdoin halua yhtään lisätä niitä.

Joo se on ihan sama mitä minä tänne linkitän, kun se on Siikkerin mielestä kikkelijatsia. Mutta jos ne biisit sois radiossa tai joku muu kuin minä ne linkittäisi, niin ne kuulostaisi Siikkerin mielestä ihan hyvältä.
Olette väärässä. Kyllä niistä linkityksistä suurin osa on kikkelijatsia.

Muutama poikkeus toki joukossa.

Back
Ylös Bottom