tupsumato
taskusaatana
Monijakoisella oikein treenaat?
Kolmijakonen ollut testissä nyt öö.. kuukauden-pari.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Monijakoisella oikein treenaat?
Jalat, selkä ja rinta+kädet?Kolmijakonen ollut testissä nyt öö.. kuukauden-pari.
Jalat, selkä ja rinta+kädet?
Niinpä. Mä tosin huomaan.1-jakoisessa on se hyvä puoli, että on kaikki paikat aina tasaisesti jumissa, niin ei huomaa minkään olevan jumissa ;)
Mua kauhistuttaa ajatus siitä, että tänään tarttis junpata. Onneks ei tartte, vaan aina on huominen.
Kävin salilla. Tein penkkiä ja oli niin voimaton olo, etten sitten tehnyt muuta kuin harjottelin käsillä seisontaa. Ja pyörin hetken tangolla.
Ajatteles, jos paljastuisi, että ne onkin yksi ja samaAlkaa jo vähän jännittää se että kumpi on tänä iltana enemmän humalassa, The Vesa vai The futher.

Kuinka usein käyt salilla? Mä muuten lopetin orastavan juoksuharrastuksen. Totesin että elämässä on muutenkin niin paljon epämiellyttäviä elementtejä etten ehdoin tahdoin halua yhtään lisätä niitä.Minä oon hyväksi havainnu tuon 1-jakoisen. Vähän houkuttelisi vaihtaa kyllä 2-jakoiseen.
Kävin salilla. Tein penkkiä ja oli niin voimaton olo, etten sitten tehnyt muuta kuin harjottelin käsillä seisontaa. Ja pyörin hetken tangolla.
Olette väärässä. Kyllä niistä linkityksistä suurin osa on kikkelijatsia.Joo se on ihan sama mitä minä tänne linkitän, kun se on Siikkerin mielestä kikkelijatsia. Mutta jos ne biisit sois radiossa tai joku muu kuin minä ne linkittäisi, niin ne kuulostaisi Siikkerin mielestä ihan hyvältä.