Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kinostaa niinku elämäm koulun käynyt sanoisi. Mikä potta? Omalla potallani on joku sexuaali kaatunut niin väittävät notta pintajännitys olis mennyt, eikä enää suojaisi kuuppaani. Älykkyyden kannalta sillä ei ole merkitystä, sillä en ole super älykäs. Ehkä keskitasoa korkeempi. Mutta ongelmanratkaisukyky mulla täysin omaa luokkaansa. Sitä suojelisin. Olen käyttänyt kypärää anyway. Pitäis uusia. Rahaa on.

No mulla noita nyt on kolme käyttökelpoista, joista nyt kaiketi 2 jää käyttöön. Vanhempi on Sharkin S900, vanhin Arai ja uudempana ostin kokeeksi Airohin potan, kun tuntui jotenkin omaan päähän niin pirun hyvin istuvan ja oli pirun halpa.
Ilman integroitua aurinkovisiiriä en enää pottaa osta ikinä, kerran kun siihen on tottunut.

Tonmone on uusin, niin tiedät vilkutella:

Image.ashx

Viimeksi muokattu:
Kyllä tuo urheilu on vaarallista. Piti mennä telomaan jalka ja nyt mennään keppien kanssa. Onneks ei murtunut.

Kyllä tuo urheilu on vaarallista. Piti mennä telomaan jalka ja nyt mennään keppien kanssa. Onneks ei murtunut.

Hyvää kesää! Ai ku juu, eihän se murtunu. Onneks, nimittäin ens viikosta alkaa helteet, koska mulla ja Köntsällä alkaa tänään loma!

Olis olluna sanken vittumaista olla jalka paketissa kauheilla helteillä.

No mulla noita nyt on kolme käyttökelpoista, joista nyt kaiketi 2 jää käyttöön. Vanhempi on Sharkin S900, vanhin Arai ja uudempana ostin kokeeksi Airohin potan, kun tuntui jotenkin omaan päähän niin pirun hyvin istuvan ja oli pirun halpa.
Ilman integroitua aurinkovisiiriä en enää pottaa osta ikinä, kerran kun siihen on tottunut.

Tonmone on uusin, niin tiedät vilkutella:

Image.ashx

tä,makso?

olen harkinnut uuden potan ostoa, vanha on jo 11v vanha
ihan vaan vaihtelun:vuoksi

tä,makso?
119,80€, josta posteja 9,90€. Pihinä miehenä tietty tilasin Saksasta, kun olin sovittanut tuon sopivan omaan päähäni messuilla aiemmin. Suomessa parin sadan molemmin puolin ja jostain voisi saada hyvällä alella, kun on kaiketi poistuva malli.

jasså, en mä kuitenkaa uskaltaisi ostaa muuta ku araita
olen arain ja adidaksen Miehiä

kahta en vaihda

jasså, en mä kuitenkaa uskaltaisi ostaa muuta ku araita
olen arain ja adidaksen Miehiä

kahta en vaihda

Itellä ei oikeen oo noita merkkiuskollisuuksia missään vehkeissä. Helpottaa elämää, kun voi aina ostaa hinta-laatusuhteeltaan parhaan tai muuten vaan omaa silmää ja vasenta kivestä miellyttävän.

Näyttää hyvin tunnistettavalta. Komia potta. Vilkuttelen kun tuun anopin oranssilla tuutilla vastaan. Fcmotostako tilasit? Oli kyllä edullinen.

Juu, sieltä tuli...näkyi olevan motoin.de:ssäkin samaan hintaan, mutta fc-motosta tilannut ennenkin, niin vaaka kallistui sinne.

edit. Meen täytyy kehittää joku "pakkismoro" esim. AC3 kädessä sydämen ilmaan piirtäminen.

ei ollu saksas ku satasen halvempi ku suomen listahinta
eli haen kivijalkakaupasta alennuksesta

arai rebel voisi olla valintani

tämä kyllä kuumottaa
pystyn kuvittelemaan sen papatuksen mikä noista reijjistä pääsee
olisse: peli

ducati-monster-1882024_b_3f24f889f5ae59a2.jpg

onse, s2r

mutta kun en tilaa saksasta tuen sillä satasella ääsjokista työllisyyttä

Minulla on myös varaa tukea ääsjokista työllisyyttä juomalla oluet a-alueella

tämä kyllä kuumottaa
pystyn kuvittelemaan sen papatuksen mikä noista reijjistä pääsee
olisse: peli

ducati-monster-1882024_b_3f24f889f5ae59a2.jpg

Huhhuh se papatus. Olis kyllä peli.

Muutaman kesän päästelin tämmösellä:
marken-kont.jpg

Aina kun veteli maantiellä, ja esim ohitti auton niin välittömästi jäi tilaa taakse:D Voin vaan kuvitella mimmonen ääni. PAM PAM PAM ja 40cm sinistä lieskaa putkesta :D

Sitä ääntä kuunnellessa pippelikin kasvoi hitusen. Eikä oo vieläkään vetäytynyt normi kasituumaiseksi.

Back
Ylös Bottom