Tässä töiden lomassa katselin Satuhäitä telkusta ja siellä tuli Leonard Cohenin Hallelujah.
Tota vähän ajattelinkin, mutta ajattelin olla erilainen ja veikata Popedan Hallelujaa-levyä. Oli parempi kerroin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä töiden lomassa katselin Satuhäitä telkusta ja siellä tuli Leonard Cohenin Hallelujah.
Lusikka haarukan sisässä on kyllä jo aika heviä shittiä.
Tiätteks sen tunteen kun jo aamulla tietää, että tänään on ihan saatanan väsynyt. Hyviä ennusmerkkejä on maitopurkin tiputtaminen lattialle ja väärien avainten ottaminen vahingossa mukaan. Sitten jos vielä huomaat lounastunnilla, että otit lusikan haarukan sisään mukaan, voit olla melko varma, että nyt on semmonen päivä.
tiiättekö sen tunteen
jäisittekö,kuntit, kahestasadasta tuhennesta "eläkkeelle"
Minä saattaisin jäädä, maksaishan silläsummalla ittellensä yli 20v palkkaa
ei ainakaa tarvisi pitää mitää kiirusta uuden itsellensä mieluisan työmaan etsimisessä
mulla oli kans ennen tämänvuoden kesälomaa rajana 500 000, mutta laskin rimaa loman päättyessä
ja voishan sitä käydä kahestasatkustaki eläköityessä niin onnellisesti, että löytyisi uusi työ 10v sisällä joten ostovoimasta ei tarvisi huolehtia
puhuinkin "eläkkeestä", eli tarkoitin työelämästä poistumisesta vailla suunnitelmaa tulevaisuudesta, rupeeko opiskelijaksi vai katseleeko uusia hommia vai mitä tekee
taka-ajatus on kuitenkin että kun se 200 000 on käytetty, uusi tulonlähde on oltava:selvillä
tai sitten ruvetaan myymään omistuksia kun ikääkin on tuolloin jo senverran että ei ole tarvetta enää säästää
Ainahan voi pyytää opintovapaata
ala @vokot lukemaan englanninkielisiä kirjoja niin sanavarasto laajenee. Toimi ainaki itellä
ei
ikinä en ole pitäny lomaa neljää viikkoa putkeen
kokemukseni rajoituu maksimissaan edessä olevan kolmen viikon loman tunteeseen
siitä tulikin mieleen, että jäisittekö,kuntit, kahestasadasta tuhennesta "eläkkeelle"
Minä saattaisin jäädä, maksaishan silläsummalla ittellensä yli 20v palkkaa
ei ainakaa tarvisi pitää mitää kiirusta uuden itsellensä mieluisan työmaan etsimisessä