Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai mutta olin mä aiemmin reipas ja kävin salilla. Siellä tuli joku tyyppi kärkkymään kyykkypaikalle, että koska mä lopetan. Meni kaikki ihan pilalle. Ja näin ihan oikean voimamiehenki. Tai entisen. Voimamiehen. Tai ainakin luulen, että se oli voimamies. Entinen. Enkä saanut vieläkään vedettyä yhtään leukaa. Vähän hävetti, että edes yritin.

Hyvä!

Ai mutta olin mä aiemmin reipas ja kävin salilla. Siellä tuli joku tyyppi kärkkymään kyykkypaikalle, että koska mä lopetan. Meni kaikki ihan pilalle. Ja näin ihan oikean voimamiehenki. Tai entisen. Voimamiehen. Tai ainakin luulen, että se oli voimamies. Entinen. Enkä saanut vieläkään vedettyä yhtään leukaa. Vähän hävetti, että edes yritin.

Joo, jos joku nainen kyykkäilee niin mäkin meen yleensä viereen kattomaan sen persettä. Tosin pakko aina vetää sen jälkee joku sarja, et se luulee et tuli kärkkymään vuoroa.

edit. Eilen käytiin koko perheen kans lenkillä. Vedettiin lähiliikuntapaikan ohi niin kiskasin siinä jokusen leuan. Vaimo ihmetteli et miten voi läskikin vetää noin monta leukaa. Pihtasin sit illan sen vuoks. Mut tuntuu vieläkin häviäjältä. Muuttuuko tunne voitoks vielä?

Multa on useamman kerran tullut joku salimies kysymään kesken kyykkäykseni että saako vetää välissä (leukoja). Tanko on kyykkypaikan yhteydessä...

65512385ec0c77252006dded4f28b98c.jpg

Multa ei salilla tarvitse kysellä mitään, en mä kuitenkaan mitään kuule. Siitä pitää huolen ipod ja riittävä äänenvoimakkuus.

Multa on useamman kerran tullut joku salimies kysymään kesken kyykkäykseni että saako vetää välissä (leukoja). Tanko on kyykkypaikan yhteydessä...
Itse olen kerran kokeillut "Saanko vetää pikaset sun sarjojen välissä" ?
Ei tajunnut kaiketi kumpikaan sillä hetkellä.

Joo, jos joku nainen kyykkäilee niin mäkin meen yleensä viereen kattomaan sen persettä. Tosin pakko aina vetää sen jälkee joku sarja, et se luulee et tuli kärkkymään vuoroa.

Ei se mitään persettä siihen tullut kattomaan. Kyllä se kauan sielä kyykkäämässä viihtyi, mutta korpeaa tuommonen, kun pitää jäädä siihen pyörimään. Päivä pilalla.

Jaha. Maalaushommiin. Ei oo sitte minun syy jos on epätasasta jälkeä. Kuinka epätasasesti voi valkosella maalata? Veikkaan, että yllättävänkin.

#työMiehentiistai
image.webp

onmuuten,kuntit,tylsää!

on aina vaan vaikka yritän viihdyttää itseäni retinalla

image.webp

Viimeksi muokattu:
vetelemässä,käyty
lus 25km pyöräilyä siihen kylkeen
#ajankuluksi

Back
Ylös Bottom