Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

sewqdwa-1.gif

Söin eilen treenin päälle lättyjä. Olin minä kuulkaa ähkynä koko illan. Varmaan johtui siitä, että lätyt olivat sellaisia naisen pilaamia.

Yllätin itseni tänä aamuna ja pääsin ihan toimistolle asti. Pari ensimmäistä työpäivää loman jälkeen tein ihan varmuuden vuoksi kotoa käsin.

Yllätin itseni tänä aamuna ja pääsin ihan toimistolle asti. Pari ensimmäistä työpäivää loman jälkeen tein ihan varmuuden vuoksi kotoa käsin.

Toi on kyllä pätevä mahdollisuus. Ei haittaa vaikka ottais vielä vähän loivaria 4 viikon ryyppyputken jälkeen.

edit. Siis lääkkeeksi.

Toi on kyllä pätevä mahdollisuus. Ei haittaa vaikka ottais vielä vähän loivaria 4 viikon ryyppyputken jälkeen.

edit. Siis lääkkeeksi.

Mullahan oli vaan kahden viikon putki. Enkä sitäkään ihan kokonaan ryypännyt.
Sehän tuossa on se paras juttu, että voi siirtyä sängystä suoraan töihin, eikä tarvitse tuhlata aikaa työmatkaan. Mulla kun siihen menee sellaiset 40min.

Mullahan oli vaan kahden viikon putki. Enkä sitäkään ihan kokonaan ryypännyt.
Sehän tuossa on se paras juttu, että voi siirtyä sängystä suoraan töihin, eikä tarvitse tuhlata aikaa työmatkaan. Mulla kun siihen menee sellaiset 40min.

No joo, eipä tuosta edusta itsellekään tuossa loiventelumielessä hyötyä olisi, kun ei moiselle ole tarvetta. Ja itsellä työmatkaankin menee vain 10-15min, joten ei tuokaan anna mahdotonta helpotusta elämään.
Mutta kyllä koodaaminenkin on paljon hienompaa munasillaan kotona kuin kesäasussa toimistolla. Tarttee vaan muistaa laittaa Lync-palaveriin paita päälle, niin silloinkin voi huoletta olla kelteisillään.

edit. Itsellähän ei ole etätyömahdollisuutta kuin painavan syyn vuoksi ja ilmeisesti munasillaan olo ei ole riittävän painava syy. Go figure.

No joo, eipä tuosta edusta itsellekään tuossa loiventelumielessä hyötyä olisi, kun ei moiselle ole tarvetta. Ja itsellä työmatkaankin menee vain 10-15min, joten ei tuokaan anna mahdotonta helpotusta elämään.
Mutta kyllä koodaaminenkin on paljon hienompaa munasillaan kotona kuin kesäasussa toimistolla. Tarttee vaan muistaa laittaa Lync-palaveriin paita päälle, niin silloinkin voi huoletta olla kelteisillään.

edit. Itsellähän ei ole etätyömahdollisuutta kuin painavan syyn vuoksi ja ilmeisesti munasillaan olo ei ole riittävän painava syy. Go figure.

Meillä hyvin harvoin on lync palavereissa videota mukana, joten ei tarvitse välttämättä pukeutua edes niitä varten. Jos ei halua.
Itsellä tuo etätyökuvio on sellainen, että jos siltä tuntuu niin voi pitää. Itse normaalisti pidän ma ja pe, välipäivät sitten toimistolla. Tosin tässä kesällä, kun lomat pyörii, on toimistolla niin hiljaista, että ei välttämättä jaksa käydä kuin 1-2 päivää viikossa.

Siksi, että myös persaukisilla olisi varaa ostaa kulkuneuvo.

Tänään nurmikon sheivaus, mutta pitäisiköhän sitä parin kuukauden tauon jälkeen käydä pikku lenkki heittämässä. Jalkaisin. Hölkötellen. Juoksemassa käymässä siis.

Futterilla NAISvaimon Miehenä olisi mahdollisuus suorittaa myös syrjähyppy

Back
Ylös Bottom