Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nonni. Nyt on kupura VITTU.

- Salaattia
- Raikkulijuustoa
- Tsatsikisoosia vähäsen
- Perunamuusia vähäsen
- Jauhelipihvit pekonilla
- Pippurisoossia vähäsen
- Kahvi ja puolikas pitkäwiener

Läskihikeä pukkaa. Ulkona +13 astetta ja puolipilvistä. Jalassa pinkit Lonsdalen aluskalsarit.

Minä eilen polkupyörällä

tänäänkin?

kuntosalijumppa,negative,koska:kortissa ei ole virtaa ja säästeliäänä Miehenä en tiedä koska ostan lisää

oho, ei pitäny vastata vaan editoida
loma on näyttävästi ollut tehokas koska en meinaa enää osata käyttää tietokonetta
hiirikin tuntui eilen todella kummalliselta käteen

meinasin vetellä eilen leukojakin yläroppajumpaksi polkupyöräilyreitin varrella, mutta:negative
koska:en kehtannut,koska:jumppapaikalla oli lössi lyhyissä shortseissa jumppaavia NAISia
poistuin ripeästi polkien paikalta, jäi hauvvikset jumppaamatta leukoja vedellen

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Satamalaivalle tekemään selkähauista.

Saisihan silläkin ehkä jonkinmoisen kylähullin maineen. Tai kovismalneen, huomiotaherättävissä trikoissa kannelle ärisemään.

Ensin selkä-hauis-pumppi päälle ja sitten yläosattomissa satamalaivaan.

Viimeaikaisten laivasuoritusten jälkeen ei edes kovin kaukaa haettua. Eiku.

Minä eilen polkupyörällä

tänäänkin?

kuntosalijumppa,negative,koska:kortissa ei ole virtaa ja säästeliäänä Miehenä en tiedä koska ostan lisää

oho, ei pitäny vastata vaan editoida
loma on näyttävästi ollut tehokas koska en meinaa enää osata käyttää tietokonetta
hiirikin tuntui eilen todella kummalliselta käteen

meinasin vetellä eilen leukojakin yläroppajumpaksi polkupyöräilyreitin varrella, mutta:negative
koska:en kehtannut,koska:jumppapaikalla oli lössi lyhyissä shortseissa jumppaavia NAISia
poistuin ripeästi polkien paikalta, jäi hauvvikset jumppaamatta leukoja vedellen

Mä osaan vielä, joten avustin vähän tuon kanssa ;)

"Täää ei tuu poistuu täältä koskaan.... Spitaali on ikuistaa'a'aa"

1288728148898.jpg

Ai mutta olin mä aiemmin reipas ja kävin salilla. Siellä tuli joku tyyppi kärkkymään kyykkypaikalle, että koska mä lopetan. Meni kaikki ihan pilalle. Ja näin ihan oikean voimamiehenki. Tai entisen. Voimamiehen. Tai ainakin luulen, että se oli voimamies. Entinen. Enkä saanut vieläkään vedettyä yhtään leukaa. Vähän hävetti, että edes yritin.

Back
Ylös Bottom