Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomenta!
Toinen työpäivä loman jälkeen ja olen edelleen hengissä.
Jaksaiskohan sitä tänään tehdä töitä ollenkaan.
Huomenta! Kolme aamua jouluun on. Eiku lomaan. Enkä ole edes hengissä. Fyysisesti ehkä.
Kävin aamusti antamas verinäytteitä. Aivan vitullinen piikki oli mutsilla! Kysy että olenko piikkikammonen. Vastasin notta en koska en ole mikään sexuaali. Törkkäs sen vitun yliliioitellun piikin mun suoneen, sattu niin helvetisti. Katto mun ilmettä ja kun otti piikin pois niin kysys, että oonko tämän jälkeen piikkikammonen. No en oo vielkää, mut oli se varsin nasty business.
minkähnä tähären juuri minua sattuu kaikista vähiten se verikoepiikki? sormenpäästä otettava verikoekkin sattuu ainaki sata kertaa enmmän
näkemykseni aiheesta:
verikokeessa täytyy läpäistä vain nahka ja veri suoni
kaikissa muissa pistelyissä se piikki tungetaan niin samperin syvälle että se tuntuu ÄÄrettömän inhoittavalta
YÄK!
nimim.rokotettu viimeksi näihin aikoihin vuonna -98, intearmy
Mitäköhän sitä söis? Jalkapäivä olis tiedossa.
Samaa mietin itse, ei tosin ole jalkapäivä vaan rinta/olkapäät/ojentajat/etureidet päivä. Jotain ruokaahan sitä olisi kehitettävä, mielellään aika pian.
Pitää nyt taas ryhdistäytyä treenin suhteen, kahdella lomaviikolla ei tullut treenattua kuin yhteensä 5 kertaa.

Minulla on taas pastaa ja kanasoosia ja illalla 1-jakoinen kokoropan kuritus. Sulla oli kyllä hiton hyvin ruodussa, jos 5 kertaa kahdessa viikossa reenasit. Itsellähän oli tavoitteena treenata 4/4, mutta onnistuin treenaamaan vain 3/4
Mutta toisaalta kävin pari kertaa viikossa vetääs tennistä ja aina kun ei satanut, niin rullaluistelemassa. Lopputuloksena siis vitullinen katabolia ja ohrapalkkareista lisää ihraa ja näiden yhdistelmänä paino pysyi mukavasti samana, joten itsepetos on valmis.