Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta!

Toinen työpäivä loman jälkeen ja olen edelleen hengissä.

Huomenta!
Sama homma täällä. Näyttää siltä, että tässä pysyykin hengissä, loman loppumisesta huolimatta.
On tämä rytmiin pääseminen silti vähän tuskaista, ei tahdo muistaa mennä ajoissa nukkumaan. Tai muistaisi kyllä, mutta ei huvita.

Huomenta! Kolme aamua jouluun on. Eiku lomaan. Enkä ole edes hengissä. Fyysisesti ehkä.

Kävin aamusti antamas verinäytteitä. Aivan vitullinen piikki oli mutsilla! Kysy että olenko piikkikammonen. Vastasin notta en koska en ole mikään sexuaali. Törkkäs sen vitun yliliioitellun piikin mun suoneen, sattu niin helvetisti. Katto mun ilmettä ja kun otti piikin pois niin kysys, että oonko tämän jälkeen piikkikammonen. No en oo vielkää, mut oli se varsin nasty business.

Joo, odotin siinä labratuolissa pelokkaana ja sit se käveli sisään se vitullinen ylimitoitettu piikki kädessään:
tvAr1Dz.gif

On kyllä @tupsumato näkönen. Näkisitpä missä asussa hän on kesäkuumalla päiväkodissa kun iskät hakee muksujaan.

asiasta toiseen. Ei pillu pitäiskö painaa kesälomalla epsanjaan ottamaan selfie?
dgJF7ko.jpg

Huomenta! Kolme aamua jouluun on. Eiku lomaan. Enkä ole edes hengissä. Fyysisesti ehkä.

Kävin aamusti antamas verinäytteitä. Aivan vitullinen piikki oli mutsilla! Kysy että olenko piikkikammonen. Vastasin notta en koska en ole mikään sexuaali. Törkkäs sen vitun yliliioitellun piikin mun suoneen, sattu niin helvetisti. Katto mun ilmettä ja kun otti piikin pois niin kysys, että oonko tämän jälkeen piikkikammonen. No en oo vielkää, mut oli se varsin nasty business.

minkähnä tähären juuri minua sattuu kaikista vähiten se verikoepiikki? sormenpäästä otettava verikoekkin sattuu ainaki sata kertaa enmmän

näkemykseni aiheesta:

verikokeessa täytyy läpäistä vain nahka ja veri suoni
kaikissa muissa pistelyissä se piikki tungetaan niin samperin syvälle että se tuntuu ÄÄrettömän inhoittavalta
YÄK!

nimim.rokotettu viimeksi näihin aikoihin vuonna -98, intearmy

Viimeksi muokattu:
minkähnä tähären juuri minua sattuu kaikista vähiten se verikoepiikki? sormenpäästä otettava verikoekkin sattuu ainaki sata kertaa enmmän

näkemykseni aiheesta:

verikokeessa täytyy läpäistä vain nahka ja veri suoni
kaikissa muissa pistelyissä se piikki tungetaan niin samperin syvälle että se tuntuu ÄÄrettömän inhoittavalta
YÄK!

nimim.rokotettu viimeksi näihin aikoihin vuonna -98, intearmy

Suosittelisin ainakin tetanus jäykkämunakouristusta uusimaan :o

Mutta, väliin oon napsutellut itsestäni sormempääverinäytettä ku mutsilla on verensokerikoneet. Ja rokotteitakin painettu nyte jos jonnimmoista piikkiä. Ei mihinäs. Mut tää verinäyte oli kyllä sikkeä. Sit kun laittoi sen veripullon kiinni piikkiin niin suurinpiirtein räjähti täyteen verta.

rokotukseen pitäis saada mennä kunnon pöhnäs! ei selvinpäin uskalla!

Mitäköhän sitä söis? Jalkapäivä olis tiedossa.

Samaa mietin itse, ei tosin ole jalkapäivä vaan rinta/olkapäät/ojentajat/etureidet päivä. Jotain ruokaahan sitä olisi kehitettävä, mielellään aika pian.
Pitää nyt taas ryhdistäytyä treenin suhteen, kahdella lomaviikolla ei tullut treenattua kuin yhteensä 5 kertaa.

Samaa mietin itse, ei tosin ole jalkapäivä vaan rinta/olkapäät/ojentajat/etureidet päivä. Jotain ruokaahan sitä olisi kehitettävä, mielellään aika pian.
Pitää nyt taas ryhdistäytyä treenin suhteen, kahdella lomaviikolla ei tullut treenattua kuin yhteensä 5 kertaa.

Minulla on taas pastaa ja kanasoosia ja illalla 1-jakoinen kokoropan kuritus. Sulla oli kyllä hiton hyvin ruodussa, jos 5 kertaa kahdessa viikossa reenasit. Itsellähän oli tavoitteena treenata 4/4, mutta onnistuin treenaamaan vain 3/4 :)
Mutta toisaalta kävin pari kertaa viikossa vetääs tennistä ja aina kun ei satanut, niin rullaluistelemassa. Lopputuloksena siis vitullinen katabolia ja ohrapalkkareista lisää ihraa ja näiden yhdistelmänä paino pysyi mukavasti samana, joten itsepetos on valmis.

Minulla on taas pastaa ja kanasoosia ja illalla 1-jakoinen kokoropan kuritus. Sulla oli kyllä hiton hyvin ruodussa, jos 5 kertaa kahdessa viikossa reenasit. Itsellähän oli tavoitteena treenata 4/4, mutta onnistuin treenaamaan vain 3/4 :)
Mutta toisaalta kävin pari kertaa viikossa vetääs tennistä ja aina kun ei satanut, niin rullaluistelemassa. Lopputuloksena siis vitullinen katabolia ja ohrapalkkareista lisää ihraa ja näiden yhdistelmänä paino pysyi mukavasti samana, joten itsepetos on valmis.

Mä kävin ekalla viikolla kolme kertaa, toisella kaksi. Eli jos olisi ollut pidempi loma niin olisihan tuo treenaaminen jäänyt loppuviikoilla ilmeisesti kokonaan ;)

Back
Ylös Bottom