Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Näissä yllätysvapaissa on nyt lievä villiintymisvaara. Turvallisinta olisi ottaa suunnaksi kesämökki ja ilahduttaa porukoita samalla, mutta ei ole niin yhteiskuntakelpoinen olo, että tekisi mieli olla muussa seurassa kuin omassaan tällä hetkellä.

Musikantissa pitäs tosiaan käydä. Olisivat nyt pysyneet vanhalla paikallaan, kun oli kaks minuuttia kämpiltä. Nostaa heti kynnystä lähteä seikkailemaan tuonne Seppälään, kun olen autoton reppana.

mopo pesty,matka voi alkaa

pian mä oon sielä,hihihi

Pelit on pesty.

edit. Et pessy ees ite!

bike_wash_by_brandivonblack.jpg

edit2. Vaik tulee puhdasta, niin on likasta!

On se joo tässä tapauksessa varsinkin, kun tarttis tyyliin yhden kunnollisen peukaloplektran. Parin euron ostoksen takia ei jaksais hirveitä reissata.

No joo, uskottavaa.

Itse lähden katsastamaan rumputarjonnan ja vähän rantavilttejä katselemaan.. noin niinkuin heti oitis, että ehtii vielä hankkiin iltapäivällä vähän brunaakin.

Kuuluukos kaktusruukussa nyt olla reikä pohjassa vai ei.. eipä tullut eilen ostaessa mieleen
Ei liene väljä. Kunhan sulla on sille aluslautanen. Voit sen silti kastella päältä ja älä kastele liikaa. Kaktukset on niin pirun kranttuja veden kans. Kumma.

Jos pihistäs sumpit ja menis gymille.

Back
Ylös Bottom