Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

eikä tarvi sitten syksyllä kun sataa ja on pimeetä ja teranssikelejä ej ole harmitella ku ei tänään tullu käytettyä hyväksi

Minä ainakin käytän Suvikelit hyväksi, syksyllä on sitte taas hyvä olla sisällä

eikä tarvi sitten syksyllä kun sataa ja on pimeetä ja teranssikelejä ej ole harmitella ku ei tänään tullu käytettyä hyväksi

Minä ainakin käytän Suvikelit hyväksi, syksyllä on sitte taas hyvä olla sisällä
Huomenna voisi käyttää vähän hyväksi: kelejä. Lupaa scorchiota.
ktm-1290_2.jpg

Minä rakastan kyllä naisen tuoksua enemmän kuin tunkkasia kirjoja.

Hmm... aloinpa oikein miettiin mikä on paras tuoksu maan päällä. Irstailujen sijaan päädyin sateen jälkeiseen tuoksuun. Sitä tuossa edellispäivänäkin juuri oikein haistelin, ennen kun maltoin istua autoon.

Ja mun kohdalla pölyisiltä tai sit niitä ei ees löydy, haluisin kyllä lukea mutta jos luen niin se jää vaiheeseen kun yleensä kerrotaan kelle kirjailija sen omistaa, tai pilaan lukunautinnon hyppäämällä 100 sivua ja luen et mitä siellä tapahtuu.

Vois kyllä kattoo jotain mielenkiintosia opuksia, esim. ois joku ihmisen anatomiasta kertova kirja tän tyyppisiä tai sitten psykologia on mielenkiintoista.

Oma kainalohiki on kyllä sellainen mitä haistelen ja totean että viikon päästä suihkupäivä

Joskus on kyllä ihan kiva olla pihalla asioista. Mä vasta tänään sisäistin, että perjantai on vapaapäivä. Se oli sellainen mukava yllätys heti alkuviikkoon.

Ja mun kohdalla pölyisiltä tai sit niitä ei ees löydy, haluisin kyllä lukea mutta jos luen niin se jää vaiheeseen kun yleensä kerrotaan kelle kirjailija sen omistaa, tai pilaan lukunautinnon hyppäämällä 100 sivua ja luen et mitä siellä tapahtuu.

Vois kyllä kattoo jotain mielenkiintosia opuksia, esim. ois joku ihmisen anatomiasta kertova kirja tän tyyppisiä tai sitten psykologia on mielenkiintoista.

Oma kainalohiki on kyllä sellainen mitä haistelen ja totean että viikon päästä suihkupäivä

Mjoo, psykologiaapa nuo uudet hankinnat omassakin tapauksessa käsittelevät, plus pari muinaista klassikkoa haalin kanssa hyllyyn vaikka olenkin ne jo lukenut. Eipä noita tavan tarinoita juurikaan tule hoardattua. Nyt on niin paljon uusia mielenkiintoisia nivaskoita tulossa, että en varmaan tee koko kesänä oikein muuta kun käyn puntilla ja luen. Which is nice.

E. Tarkennetaan, että tulee kyllä mieleen parempiakin tuoksuja kuin kirjat, mutta eihän niiden tarvitse sulkea toisiaan pois.

Jos teen elämän suurimman uhrauksen ja luovun kahvista, kauan mahtais mennä aikaa siihen että päänsärky ym. jälki oireet katoaa

(juon 4-6 kuppia päivä, nukahtamiseni venyy yli puolen yön)

Vittu saa mitään unta......

Se nukahtaminen venähti, yritän rentoutua ja sulkee silmät, mutta tulee levoton olo ja kuuma. Tekemisen puute on suuri kun ei väsytä.

Hyvää huomenta!
Se olisikin tämä työviikko jo selvästi voiton puolella. Ensi viikko vielä ja sitten parin viikon loma.

Olipa eilen siisti se Power Parkin uus vuoristorata! Metkaa kyytiä.

Back
Ylös Bottom