Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä painoin lounaaks hirveetä mässyä. Nyt ei pysty mihinkään. Tosin ei varmaankans olis pystyny muutenkans. Onneks toin redbullin niin saan päivittäiset punaiset 115kcalia siittä.

Sen verran oon tehnyt että passia skannailin.
Oliko tätä?

Liitteet

• image.webp
    image.webp
    351,3 KB · Katsottu: 67
Oliko tätä?

Eiku ihan normaali. En ookkaan moista editionii vielä nähnytkään. Tietysti tänne selän taa kaikki muotijutut tulee ajan kanssa:)

Ja voi nyt kutun villi! Taas erehdyin koittamaan kuvan laittamista mun hypersuper galaxyS3:lla niin ei se vitun muisti riitä suorittamaan toimintoa. Miksi minun iP6plus on vieläkin kaupassa miksi?

Olin nuorena ja nättinä upseerikokelaana 90- luvun lopussa Vuosangassa.

Siellä oli muuten poroja.

Ei se Lappia ole, mutta kuka näitä.

Piti laittaa joxuzille reply, mutta vituiksihan se män.

Kun käsky kävi lähtee laphiin töiden perässä, niin suurin syy miksi vedin peli poikki oli se, että siellä kuulemma poromiehet astuttaa poron samoihin saappaisiin ja näin se pysyy paremmin paikallaan kun oikein kunnolla ryitään meneen.

En tykkää moisesta irstaudesta, joten päätin jäädä etelään.

Ei kuulemma ole mies eikä mikään, ellei poroa ole nussinut. En malttanut odottaa tykypäiviä, joten päätin jäädä menemättä kokonaan.

Olitko Joxu PV-hommissa?

Muistelen, että jossain kerroit.
Juu niitä hommia tuli tehtyä aikansa. Työmatka vaan kasvo 800 km, joten ajattelin, että aikansa kutakin ja ei perhettä ole, niin ei tarvi elättää vielä kuin itsensä joten ei ollut vaikea päätös.

Muutenkin olin pyöritellyt päissäni ajatuksia, oisko mahdollisuutta tehdä jotakin merkittävämpää. Omaa firmaa tai vastaavaa. Saa nyt nähdä mitä sitten keksii.

Back
Ylös Bottom