Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko kreatiini käytössä ?

En oo käyttänyt aikoihin kreatiinia, sanotaanko nyt ainakaan puoleen vuoteen. En tiedä mistä johtuu onhan suvussa tietenkin paljon nivelvikaa, että mahtaako olla periytyvääkin. Venyttelyitäkin oon tehnyt ohjeiden mukaisesti ja säännöllisesti ennen liikunta suoritusta ja jälkeen ja kun en ole liikkunut, vettä juon 2-3 litraa.

Sänkykin tietenkin voi vaikuttaa, liian pehmeä sänky on periaatteessa selälle liian mukava. Jos koittais nukkua vaikka matolla ens yön.

En oo käyttänyt aikoihin kreatiinia, sanotaanko nyt ainakaan puoleen vuoteen. En tiedä mistä johtuu onhan suvussa tietenkin paljon nivelvikaa, että mahtaako olla periytyvääkin. Venyttelyitäkin oon tehnyt ohjeiden mukaisesti ja säännöllisesti ennen liikunta suoritusta ja jälkeen ja kun en ole liikkunut, vettä juon 2-3 litraa.

Kannattaa koittaa kreaa. Samaten on omassa suvussa äidin puolelta vähän kaikilla nivelrikkoa.

Mutta siis voihan nuo MSM:t joillain toimia, vaikka itselläni eivät auttaneetkaan. Ihmisiä ja "vikoja" on yhtä paljon kuin "vikoja" ja ihmisiä.

On muuten tärkeää että mahdollinen puoliso ei saa ikinä tietää pakkotoiston nimimerkkiäsi. Ihan vain tälleen sivuhuomautuksena.

Ja peräaukkosalvaa.

Mitäköhän tapahtuis jos vahingossa sekottais Canesten kombin ja AC3 comfortin?

On muuten tärkeää että mahdollinen puoliso ei saa ikinä tietää pakkotoiston nimimerkkiäsi. Ihan vain tälleen sivuhuomautuksena.

Helpottaa pariutumista. Itsellä tosin ei haittaa, kun kirjoitan asiallisia juttuja: onely.

En ymmärrä.
Kyllä minä sain joskus palautetta suoralta kädeltä, miksi olen kysellyt naisten karvoituksista. Ihme hommaa, kun ei ymmärretä että haluaa tietää keskiotannan. Oma otanta kuitenkin ajoittuu isolle ajalle ja otanta on johtopäätöksen vetoon liian suppea. Salinaisilla voi myös vielä olla erikarvoitus, kuin norminaisilla.

Kyllä minä sain joskus palautetta suoralta kädeltä, miksi olen kysellyt naisten karvoituksista. Ihme hommaa, kun ei ymmärretä että haluaa tietää keskiotannan. Oma otanta kuitenkin ajoittuu isolle ajalle ja otanta on johtopäätöksen vetoon liian suppea. Salinaisilla voi myös vielä olla erikarvoitus, kuin norminaisilla.

Sano hän että tämän ymmärsi, ja vielä senkin että pyytelit kuvia naisten karvoituksesta, ja vielä senkin että sait niitä (mitä ihmettelen henk koht). Mutta siinä alkoi ymmärrys loppua, että laittelit nettiin kuvia missä onanoit niiden karvoituskuvien kanssa.

Ollaan keskusteltu asiasta, ja juttu alkaa olla ok. Ei tarvi kiittää.

Sano hän että tämän ymmärsi, ja vielä senkin että pyytelit kuvia naisten karvoituksesta, ja vielä senkin että sait niitä (mitä ihmettelen henk koht). Mutta siinä alkoi ymmärrys loppua, että laittelit nettiin kuvia missä onanoit niiden karvoituskuvien kanssa.

Ollaan keskusteltu asiasta, ja juttu alkaa olla ok. Ei tarvi kiittää.
No joo, noinhan se meni. Jouduin sitten viheltämään pelin poikki, että NYT, NYT NAINEN ALAT LAPUTTAA, KUN ET YMMÄRRÄ TRUE BODARIN ELÄMÄÄ. Onhan ne testot pidettävä ylhäällä, keinolla kuin keinolla.

Eikun, ei se noin mennytkään. Höh.

No naiset nyt on niin pikkumaista sakkia muutenkin, ettei niiden jokaisesta mielenpahoituksesta kannata suurempia välittää. Menee iteltäkin pian maku elämästä.

On kyllä ollut tuottamaton päivä. Nukuin ensinnäkin puolentunnin päikkärit (todellisuudessa meni 2 h, koska oli niin kiva olla peiton alla alasti). Sen jälkeen en ole saanut muuta aikaiseksi kuin suoltaa tänne tekstiä ja juotua kahvit. Opiskella pitäis. Salille piti mennä, mutta ajattelin että jos vasta maanantaina siten. On nyt kerran sen verran vedetty reeniä jo putkeen.

Mä painoin lounaaks hirveetä mässyä. Nyt ei pysty mihinkään. Tosin ei varmaankans olis pystyny muutenkans. Onneks toin redbullin niin saan päivittäiset punaiset 115kcalia siittä.

Sen verran oon tehnyt että passia skannailin.

Back
Ylös Bottom