Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää tunne. Yövuoro takana, toinen edessä ja näiden välissä en ilmeisesti onnistu nukkumaan paskan vertaa. Huomisaamuksi petaan retkipatjan kylppäriin, siellä on pimeää.
Joskus kauan sitten, kun vielä tein vuorohommia, meinasin kerran myöhästyä yövuorosta siksi, että nukuin niin pitkään :D Menin aamulla vasta klo 10 aikoihin nukkumaan ja nukuinkin sitten 21.20 asti :D Ja työt siis alkoi 22.00.
Hahhah. Onnistuisipa itseltänikin, ei kyllä sovi nämä vuorohommat mulle yhtään. Toivottavasti pystyn edes päikkäreihin myöhemmin, moiset oon onnistuneesti nukkunut ehkä kolme kertaa elämäni aikana. Triumph!
Aamulla olin ihan varma, että aamuvuoro on nukkunut pommiin kun sitä ei näkynyt ihan ajoissa. Olisi lennellyt kyllä päitä jos olisi pitänyt seuraavaa vuoroa vielä odotella.
En mä usko, että minultakaan tuollainen enää onnistuisi. Nuorena sitä sai nukuttua ihan koska vaan ja missä vaan :D
Ja harvalle kai nuo sopii, kai se yö noin yleisestiottaen olisi tarkoitettun nukkumiseen.
Tuohon aikaan, kun mä tein vuorohommia, ei ollut vielä isompia sääntöjä miten ne yöt saa olla. Nelivuoroa tein ja yövuorot oli vaan kerran kuukaudessa, mutta niitä oli silloin 6 peräkkäin. Olivat melkoisia viikkoja ne :D
Olet siis vauvavuosisimulaattorissa:DHyi hitto. Vaikka niin se taisi tuossakin talossa aikoinaan olla. Nyt kaksi on vissiin maksimiputki. Noh, onneksi nyt on suurimman osan työyöstä valoisaa, jaksaa vähän paremmin.. mulla ei vaan meinaa edes kroppa kestää tämmöstä valvomista, pulssi hakkaa sataa ja päätä kiristää ihan tajuttomasti.
Olet siis vauvavuosisimulaattorissa:D
Miks mulla toimii Pakkis, mutta mikään muu sivu (edes google) ei?
Kännykälläkin facen messenger yms. huutaa offlinea, mutta pakkis toimii? Onko tää Xenforo oikeasti näin hyvä, että toimii vaikka internet on kaatunut?
Miks mulla toimii Pakkis, mutta mikään muu sivu (edes google) ei?
Kännykälläkin facen messenger yms. huutaa offlinea, mutta pakkis toimii? Onko tää Xenforo oikeasti näin hyvä, että toimii vaikka internet on kaatunut?
Argh, tuo pitää äkkiä nollata jollain.
Vaikka tällä:
View: https://www.youtube.com/watch?v=d27opCCfhXQ
En oikein tiedä kumpi on pahempim tämä vai Dr Bombay.
En oikein tiedä kumpi on pahempim tämä vai Dr Bombay.