Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En oo ite törmännyt kertaakaan et pidetään eksän sikunimi.
Huomenta mussukat! En tiennyt mitä tapahtuu kun eilen hermoni menettäneenä iskin kameran parvekkeen kaiteelle ja videoin paikallisten mopopoikien hauskanpitoa. Yksi niistä sen jossain vaiheessa huomasikin ja joku huuteli Hermanniksi (aika suloista, kukaan ei oo enää vitun urpo vaan Hermanni). Siitä ne kuitenkin vähin äänin luikki karkuun ja minä sain nukkua yöni rauhassa. Odotan innolla parvekkeelle heitettäviä esineitä tai kakkaa postiluukusta. Heh.
Aah, muistan kun joskus mopoiässä ajeltiin kerrostalolähiön läpi töötit pohjassa keskellä yötä. Mitään järkeähän siinä ei ollut, mutta paheksunnan aiheuttaminenhan on aina hienoa.
Mä käyn vielä joku ilta viljelemässä lasinsiruja tohon missä ne rällää. Kukaan muu siinä ei ajele eikä pitäisi ajella. Rekkareitahan noista ei saa kun kaikki kilvet on taiteltu kuin penisorigamit konsanaan. Nuorten hauskanpito on ok, mopoilu on ok. Mutta jumalauta se urku auki huudattaminen suoraan mun kämppäni edessä. Perkele.
En nyt tiedä voiko mua normaalina pitää, mutta itse pidin exän sukunimen. Osittain lasten takia, osittain siksi etten vaan ole viitsinyt uusia kaikkia kortteja ja osittain sen takia että tyttönimi kuultiin usein väärin. Tosin taisin joutua ojasta allikkoon. Ehkä vaihdan nimen takaisin kunhan pitää uusia passi, tai jos ajokortin kuva alkaa vituttamaan.
Tähtäät niitä seuraavaksi kameran sijaan kiväärillä, niin eiköhän se rälläysreitti ala muuttumaan :D
Mä käyn vielä joku ilta viljelemässä lasinsiruja tohon missä ne rällää. Kukaan muu siinä ei ajele eikä pitäisi ajella. Rekkareitahan noista ei saa kun kaikki kilvet on taiteltu kuin penisorigamit konsanaan. Nuorten hauskanpito on ok, mopoilu on ok. Mutta jumalauta se urku auki huudattaminen suoraan mun kämppäni edessä. Perkele.
No joo, kyllähän sitä itseäkin moiset vituttaa, jos omalle kohdalle sattuvat. Kerran kävin sanomassa, kun n. 500m:n päässä makkarista popittelivat mopoautoilla arkiehtoona 23 aikaan.
Pointsit pojille, että lopettivat mukisematta ja vittuilematta popittelun ja lähtivät autuaammille popitusmaille.
Olen tainnut joskus tuollaisille mopopojille mennä jutelemaan aiheesta. Tai siis yrittänyt.
Se on vissiin meikäläisen naamasta näkynyt, että samoille nurkille ei sitten ole asiaa kun kerran ovat karkuun päässeet.
Houkutteleva ajatus, mutta taitaa loppujen lopuksi olla aika huono idea :D
Houkutteleva ajatus, mutta taitaa loppujen lopuksi olla aika huono idea :D
Kuulostaa hyvältä, mutta mulla on aika vähän katuauktoriteettia tommosiin bensanhuurusiin kaiffareihin. Mut joo. Meininki on se, että tossa mun kämpän edessä on tommonen vanha torialue, jossa nyt sitte poltetaan kumia, rällätään, popitetaan ym. Ehkä muutan kohta pois tästä. Jos nämä lopettaiskin, niin joka vuosi tulee uusi lastillinen näitä äärettömän fiksuja hermanneja.
Josko ois hieno päivä tulossa.katso liitettä 127843
Joo. Toisille saattaa jopa se asiallinen puhe mennä läpi. En mäkään kovin pienistä välitä, se bassojumputus ei edes häiritse mua enää, paitsi jos se on niin lujalla että ikkunat helisee. Mutta en mä siitä jaksa enää välittää. Toi munkin pyörittäminen on ärsyttävintä, koska se volina on sietämätön ja lisänä vielä sisälle pöllyävä kumikäry. Lovely as perkele :DPuhejudo toimii tuossakin hommassa varmaan parhaiten, tai sitten naapurista löytyy joku mummo joka tiirailee kiikareilla ja on kerennyt soittaa poliisit.
Itse en niin ole vaivaantunut, vaikka naapurissa on joskus ollut useampi auto pihassa stereot jumputtaen mutta max. 20 minuuttii ku venaa nii ne lähteny jatkamaan matkaa oma toimisesti. Naapurin jokkis auto on tehnyt mieli joskus kumauttaa pesarilla paskaks (en nyt ole tietenkään toteuttanut, koska ei ole oikeaa syytä) mutta joskus heräsin hyvistä unista niin teki mieli.