Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olen tilannut viime aikoina myös bikinit, platformsandaalit, stay-upit, meikkejä, vedensuodattimeen patruunoita ja leuanvetotangon. Mitä muuta nainen kesällä tarvitsee?!:p

Mä tilasin vaan "muutaman" pullon e-nestettä. Olenpa tylsä.

Minun pitäis tilata kaikenlaista. Uus gi, isot viitosen kiekot riveä varten, pikkusen juhularetonkia. Lyhyempilahkeiset reisarit pitäs löytää, ku edelliset repiää jos näytänkää persettäni niille.

Olen tilannut viime aikoina myös bikinit, platformsandaalit, stay-upit, meikkejä, vedensuodattimeen patruunoita ja leuanvetotangon. Mitä muuta nainen kesällä tarvitsee?!:p

Huomaa kyllä itse hyvin, että kaikenlaista tulee tilailtua, kun katsoo luottokorttitapahtumia ja 9/10 on PayPalia.

Nyt pojat lupaatte likettää jos mopsi laittaa nännikuvan!

Hmm.. itse tilannut viimeksi kaksi hyrräkelaa ja täkyverkon.

Katsotaan millasta laatua kiinanpojat aliexpressistä tarjoaa. Tulee niin paljon kaikkea elektroniikkanippeliä aina sieltä suunnalta, niin laitettiin nyt vähän muutakin testiin.

Liketin myös ennakkoon. Niin nyt sit et saa jättää kuvaa laittamatta. Sellanen peli ei vetele, että otetaan ensin liket ja sitten ei anneta mitään! :eek:

Hähää!

Liitteet

• image.webp
    image.webp
    104,7 KB · Katsottu: 92
Tilasin viimeksi helmikuussa, eikä se ole perkele vieläkään tullut.

Sähkömies laittoi tänään viestiä, suora lainaus watsap-keskustelusta:

"Ookko panemassa ens vkonloppuna?"

"Todnäk kyllä, mutta se voidaan keskeyttää siksi aikaa jos tulet tekemään kytkentöjä"

"Paneminen ok myös johtotöiden aikana. Ilmotan loppuvkosta tarkemman ajan"

"Tämä selvä"

Rookeri vaan sullekin.

Tein velvollisuuteni ja tykkäsin @Mopsi80 kuvasta. Onko nyt hyvä?

Back
Ylös Bottom