Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitempiaikasen suhteen tietysti.

Mä en etes ole missään LinkedInissä.

Niin,mutta kun mulla on sellainen jo nykyisen palkanmaksajan kanssa. Jos eivät halua tarjota selvästi parempaa niin vittuako soittelevat sitten :D

Naapuriparat. Oon koko päivän treenannu uusia biisejä :D Saattaa olla kohta vähän erilaiset headhunterit ovella...

head_hunter_demon_by_seraph777-d6vxpqb.jpg

Sellaiset tissit olisi hyvät jotka voisi jättää kotiin esim. urheilun ajaksi tai jos haluaa pukeutua sellaiseen asuun jonka kanssa ei sovi tissiliivit.

Sellaiset tissit olisi hyvät jotka voisi jättää kotiin esim. urheilun ajaksi tai jos haluaa pukeutua sellaiseen asuun jonka kanssa ei sovi tissiliivit.

Eli jotkut paikalleen ruuvattavat implantit? Jotenkin ahdistava ajatus tuo. Jostain syystä.

Sellaset tissit olis hyvät mitkä olis kivan näköset ja kokoset ja olisivat just nyt naamani edessä ja voisin plrrplrlplrlpr.

(kuvatkin riittää, laittakaa whatsapilla)

Niin no tällaiset AA:t ovat sellaiset. Ei tunnu juostessakaan missään vaikka juoksisi nakuna. Enkä käytä tissiliivejä:p

satasella saa esimerkikis sportsbaarissa 14kpl a-luokan olutta

rokkenroll baarissa kolmosta 20kpl

Back
Ylös Bottom