Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olin jo heittämässä suursiivouksen jäljiltä romuja roskiin, mutta laitoinkin ne huvikseen Tori.fi myyntiin. Yllätyin, että kaikki turha krääsä meni kaupaksi heti ja ostajat tulivat ihan kotoota hakemaan. Käytetyt farkut 5e jne..

Tuossa näyttää olevan sen verran paljon työmaata, että kannattanee hankkia sellainen päältä ajettava leikkuri. Ei muuten tule mitään.

Kyllä se taitaa olla pakko, eihän tuollaista 2m x 2m alaa muutenkaan kukaan hullu työnnettävällä leikkurilla hoitele.

Kyllä se taitaa olla pakko, eihän tuollaista 2m x 2m alaa muutenkaan kukaan hullu työnnettävällä leikkurilla hoitele.

Hikihän siinä tulee ja naapurit katsoo, että hulluko se on. Alasti riehuu kämpässä ja sitten vielä huhkii tuollaista järjetöntä nurtsia käsipelillä.

Hikihän siinä tulee ja naapurit katsoo, että hulluko se on. Alasti riehuu kämpässä ja sitten vielä huhkii tuollaista järjetöntä nurtsia käsipelillä.

Nurmikkoa ei ainakaan voi ajaa alasti. Pitää olla turvakengät jalassa.

Kyllä, ehdottomasti. Mulla turvakenkinä toimii yleensä lenkkarit tai sandaalit.

Eikä juosta! tulee polvet mustelmille

ron-jeremy.png

On kyllä yksi parhaista kynätelineistä mitä olen nähnyt. Mistä hommasit? Pitää tilata itsellekin samanlainen.
Ihan mollin kautta hain. Ehdit vielä! Ei myöhäistä hommata. Tuetaan vielä vuokrassa. Kesäsin yleensä kynätelinettä käyttää. Syksyisin ja talvisin kaupunkien työllistämistuella saa edullisen, mutta laadusta sen verran, että pidän kynää povarissa.

Back
Ylös Bottom