Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

täälä on keskusteltu asiallisesti sijoittamisesta

juuri eilen ehtoolla tutkailin tiliä ja totesin että taas pitäis keksiä kympille joku kohde

olisinko villi ja vapaa ja Harley-Davidson?

sen voi laskea sijoitukseksi

edit. yhtäkään ostettavaa,osaketta,en keksinyt

tai yhden keksin mutta Minulla on sitä jo niin runsaasti ettei enää viittisi lisää haalia

Jos ei Soneraa löydy salkusta, kannattaa ostaa hyvää osinkopaperia nyt kesädipistä. Vink vink.

Isämmaam ulkopuolellakin saattaa olla joitain pörssiyhtiöitä. Esim koka kola jos osinkoja hamuaa.

Esterin anaalirauhaset ovat ylitsevuotavat.

Anneli Rauhasesta tulikin mieleen viime perjantain rekkueläinlääkäri jossa pitkään opiskellut erikoisosaajatohtori painoi, ostamatta kukkia, rekkunaakelin rauhasia niin että ne pärskähti hänen päälle, pöydälle, kaapinoveen, seinälle. Kuulemma haisikin. Itse olin nurkassa tekemässä bisneksiä (selaamassa pakkis) niin en haistant mittän

Jos ei Soneraa löydy salkusta, kannattaa ostaa hyvää osinkopaperia nyt kesädipistä. Vink vink.

henkilökohtainen Minä on saanut soneralta niin huonoa palvelua että todellakaan en rupea omistamaa sitä virmaa!

Elisaan sensijaan olen erittäin tyytyväinen asiakas ja omistaja

Isämmaam ulkopuolellakin saattaa olla joitain pörssiyhtiöitä. Esim koka kola jos osinkoja hamuaa.
Toki toki, Sonera on vaan varsin hyvässä hinnassa juuri nyt, kun sen hinta tuppaa seilaamaan 5-6€.

Anneli Rauhasesta tulikin mieleen viime perjantain rekkueläinlääkäri jossa pitkään opiskellut erikoisosaajatohtori painoi, ostamatta kukkia, rekkunaakelin rauhasia niin että ne pärskähti hänen päälle, pöydälle, kaapinoveen, seinälle. Kuulemma haisikin. Itse olin nurkassa tekemässä bisneksiä (selaamassa pakkis) niin en haistant mittän

Olitko mahdollisesti käynyt aamupäivällä E.Kpäällä ? Ei muuten, mutta käytiin itse siellä iltapäivällä ja huoneessa haiskahti jonnin verran reilusti.

Kohta kuulkaas pääsee nurtsia ajelemaan!

nurtsi.webp

Päivän nolo: kuunnellaan tässä Def Leppardia. Sanon että ehkä se Love Bites on paras biisi. Mies repes: no tää just jo alkanut biisi on se:rolleyes::oops::oops:

Olitko mahdollisesti käynyt aamupäivällä E.Kpäällä ? Ei muuten, mutta käytiin itse siellä iltapäivällä ja huoneessa haiskahti jonnin verran reilusti.

Ei, tää oli neurologierikoislääkärillä tampereella. Kotiseudulta loppu osaaminen niin piti kaasuttaa manseen.

Löysin muuten täydellisen kalansyötin. Nyt jää Flying Luret kakkoseksi. Toimii tosin vain uros- ja lesbokaloihin:

tumblr_ncwh6t9vZw1sr120eo2_500.gif

Jummijammi! Catch of dick... eiku Fish!!

Kohta kuulkaas pääsee nurtsia ajelemaan!

Tuossa näyttää olevan sen verran paljon työmaata, että kannattanee hankkia sellainen päältä ajettava leikkuri. Ei muuten tule mitään.

Back
Ylös Bottom