Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyi. Mulla on pelkästään kahden kuukauden kilometrikorvauslaput täyttämättä ja sekin ärsyttää.

Nuo on muuten sellaisia mitkä unohtuu aina.
Mulla taitaa nytkin olla kilometrikorvauksia, auton pesulaskuja ja muuta sellaista hakematta viimeisen 5kk:n ajalta. Pitäisi varmaan jossain vaiheessa saada aikaiseksi.

Nuo on muuten sellaisia mitkä unohtuu aina.
Mulla taitaa nytkin olla kilometrikorvauksia, auton pesulaskuja ja muuta sellaista hakematta viimeisen 5kk:n ajalta. Pitäisi varmaan jossain vaiheessa saada aikaiseksi.
Arvaapa myös, olenko ihan joka päivä muistanu merkata kilometrejä ylös itelle? Nih. Onneks on samat reitit joka viikko, niin suunnilleen vois vaan kopsailla vanhat.

Arvaapa myös, olenko ihan joka päivä muistanu merkata kilometrejä ylös itelle? Nih. Onneks on samat reitit joka viikko, niin suunnilleen vois vaan kopsailla vanhat.

Mä nyt en "onneksi" päivittäisistä ajoista saa korvauksia. Ainoastaan "virallisista" työhön liittyvistä ajoista. On ne silti aika paskamaisia muistaa.

Mä nyt en "onneksi" päivittäisistä ajoista saa korvauksia. Ainoastaan "virallisista" työhön liittyvistä ajoista. On ne silti aika paskamaisia muistaa.
Ehkä jopa paskamaisempia sulla, jos niitä on harvemmin. Jaha, jos sitä nyt olisi reipas ja kokeilisi täytellä papereita.

Itsehän hoidan matkalaskut 1-2 kertaa vuodessa. Työvälineinä kalenteri, josta näkee minne mennyt ja google maps, josta näkee kilometrit. Sitten vaan ynnäillään.

Itsehän hoidan matkalaskut 1-2 kertaa vuodessa. Työvälineinä kalenteri, josta näkee minne mennyt ja google maps, josta näkee kilometrit. Sitten vaan ynnäillään.
Mulle sanottiin että maks 2kk kilometrit kerrallaan ja sit ne vanhenee. En tiedä voiko se muka oikeesti mennä niin. Mutta oonpahan sit palautellu niin ei oo just puolen vuoden kilometrit kerralla laitettavana. Täällä ei saa edes sähkösesti laitettua, vaan käsin pitää ite kirjata ja laskea.

Ehkä jopa paskamaisempia sulla, jos niitä on harvemmin. Jaha, jos sitä nyt olisi reipas ja kokeilisi täytellä papereita.

Mun ei tarttisi edes täytellä papereita. Sen kuin jaksaisin naputella järjestelmään matkat ja muut sisälle. On vaan olevinaan työpäivän aikana muutakin tekemistä :D

Edellisessä työpaikassa tuli joskus jäätyä ylitöihin kirjotteleen työaikoja ja matkoja. Ihan vain kostoksi, kun järjestelmä oli niin syvältä kuin SAPpi nyt olla ja voi. Mukava kirjata matkoja ylös ja sen jälkeen koko järjestelmä menee jumiin. Voi sitä ihanuuden määrää, kun haet ja lasket matkoja ja sen jälkeen jää tallennusvaiheessa pylpyrä pyöriin ikuista looppia.

Mutta nyt rilli kuumaksi!

Eihän minunkaan noita PAKKO olisi raapustaa. Mutta on se kiva jos melkein 100e kuussa tulee ekstraa kilometrikorvauksista. Ei kuulosta isolta, mutta kyllä silläkin kivasti lyhentää lainoja vähän ylimääräistä.

Minä en oo ikinä lyhentänyt lainaa ylimääräistä :D Oon aina hankkinut jotain ylimääräistä, kun sopiva mälli rahnoo tullut.

Eihän minunkaan noita PAKKO olisi raapustaa. Mutta on se kiva jos melkein 100e kuussa tulee ekstraa kilometrikorvauksista. Ei kuulosta isolta, mutta kyllä silläkin kivasti lyhentää lainoja vähän ylimääräistä.

Näinpä, ei mullekaan kukaan tule avautumaan, että et muuten ole ottanut firmalta rahoja pois :D

Minä en oo ikinä lyhentänyt lainaa ylimääräistä :D Oon aina hankkinut jotain ylimääräistä, kun sopiva mälli rahnoo tullut.
Emmäkää! Tosin ei oo ollu ikin muut lainaa ku asuntolaina. Ylimääräset massit oon aina sijoittanu (turhakkeiden ostaminen ei tietenkään ole ylimääräistä)

Emmäkää! Tosin ei oo ollu ikin muut lainaa ku asuntolaina. Ylimääräset massit oon aina sijoittanu (turhakkeiden ostaminen ei tietenkään ole ylimääräistä)
Aivan, olen siis sijoittanut ne jotenkin järkevästi. Ainakin omasta mielestä.

Matkailuun on mukava aina laittaa massia. Viimeksi keräsin jenkkien reissua varten ja edelleen laittaisin saman summan haiseen, vaikkakin sillä ois lyhentänyt lainaa jo yli vuoden mällin.

Niin siis tarkoitin, että ylimääräisen massin sijoitan osakkeisiin ja rahastoihin ym! Turhakkeita sopivissa määrin, ettei se haittaa muuta sijoittamista:D

edit.
Perkele nyt ei kyllä oo menny yhtään rahaa sijoitushommin kun tuli ostettua terdekalut, ilmalämpöpumppu, pihavarasto, rillitx2 ja mitä vielä. Perkele puhelin tarvii ku vanha on homo. Eiku sökö.

Back
Ylös Bottom