Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyi. Mulla on pelkästään kahden kuukauden kilometrikorvauslaput täyttämättä ja sekin ärsyttää.Kahden kuukauden kirjanpito, voi jumaleissön, ärsyttävää hommaa indeed.
Hyi. Mulla on pelkästään kahden kuukauden kilometrikorvauslaput täyttämättä ja sekin ärsyttää.
Arvaapa myös, olenko ihan joka päivä muistanu merkata kilometrejä ylös itelle? Nih. Onneks on samat reitit joka viikko, niin suunnilleen vois vaan kopsailla vanhat.Nuo on muuten sellaisia mitkä unohtuu aina.
Mulla taitaa nytkin olla kilometrikorvauksia, auton pesulaskuja ja muuta sellaista hakematta viimeisen 5kk:n ajalta. Pitäisi varmaan jossain vaiheessa saada aikaiseksi.
Arvaapa myös, olenko ihan joka päivä muistanu merkata kilometrejä ylös itelle? Nih. Onneks on samat reitit joka viikko, niin suunnilleen vois vaan kopsailla vanhat.
Ehkä jopa paskamaisempia sulla, jos niitä on harvemmin. Jaha, jos sitä nyt olisi reipas ja kokeilisi täytellä papereita.Mä nyt en "onneksi" päivittäisistä ajoista saa korvauksia. Ainoastaan "virallisista" työhön liittyvistä ajoista. On ne silti aika paskamaisia muistaa.
Mulle sanottiin että maks 2kk kilometrit kerrallaan ja sit ne vanhenee. En tiedä voiko se muka oikeesti mennä niin. Mutta oonpahan sit palautellu niin ei oo just puolen vuoden kilometrit kerralla laitettavana. Täällä ei saa edes sähkösesti laitettua, vaan käsin pitää ite kirjata ja laskea.Itsehän hoidan matkalaskut 1-2 kertaa vuodessa. Työvälineinä kalenteri, josta näkee minne mennyt ja google maps, josta näkee kilometrit. Sitten vaan ynnäillään.
Muista mennä perjantaina mopolla. http://www.bike.fi/uutiset/pratkalla-toihin-paiva-56Itsehän hoidan matkalaskut 1-2 kertaa vuodessa. Työvälineinä kalenteri, josta näkee minne mennyt ja google maps, josta näkee kilometrit. Sitten vaan ynnäillään.
Ehkä jopa paskamaisempia sulla, jos niitä on harvemmin. Jaha, jos sitä nyt olisi reipas ja kokeilisi täytellä papereita.
Eihän minunkaan noita PAKKO olisi raapustaa. Mutta on se kiva jos melkein 100e kuussa tulee ekstraa kilometrikorvauksista. Ei kuulosta isolta, mutta kyllä silläkin kivasti lyhentää lainoja vähän ylimääräistä.
Emmäkää! Tosin ei oo ollu ikin muut lainaa ku asuntolaina. Ylimääräset massit oon aina sijoittanu (turhakkeiden ostaminen ei tietenkään ole ylimääräistä)Minä en oo ikinä lyhentänyt lainaa ylimääräistä :D Oon aina hankkinut jotain ylimääräistä, kun sopiva mälli rahnoo tullut.
Aivan, olen siis sijoittanut ne jotenkin järkevästi. Ainakin omasta mielestä.Emmäkää! Tosin ei oo ollu ikin muut lainaa ku asuntolaina. Ylimääräset massit oon aina sijoittanu (turhakkeiden ostaminen ei tietenkään ole ylimääräistä)