Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ehe... Tarkoitin lähinnä kuinka kauan jaksan bändiä kuunnella kun ei ihan ykkösbändi ole mulle :D Mutta tätä kuunnellessa tekee mieli istua rumpupenkille. Harmi ettei taivu tämä vielä.

Ei tuo itsellekään ykkösbändi ole, mutta ihan mukavaa tuotakin on välillä kuunnella.

edit:
Tämä on kyllä yksi kovimmista levyistä ikinä:

View: https://www.youtube.com/watch?v=HfUKgqEJMq0

No perhana! Just eilen oli Maxin kanssa puhetta tuosta levystä. Taitaa olla ainoa levy josta me molemmat tykätään :D Pirun kova!

Mä muistan joskus nuorena, kun tuli katsottua tuosta tehtyä videota VHS-kasetilta :D Siinä oli siis iso osa noista biiseistä, meni tuo stoori biisien lisäksi niiden videoiden muodossa. Se oli kova setti.
Pitäisikin kaivaa se jostain netin syövereistä, vieläköhän toimisi...

Mä muistan joskus nuorena, kun tuli katsottua tuosta tehtyä videota VHS-kasetilta :D Siinä oli siis iso osa noista biiseistä, meni tuo stoori biisien lisäksi niiden videoiden muodossa. Se oli kova setti.
Pitäisikin kaivaa se jostain netin syövereistä, vieläköhän toimisi...

Anna linkki jos löytyy!

Harmi, näytti hyvältä jo tuokin :D

Kyllä mulla vahva muistikuva on, että se oli hyvä :D
Tosin, tuota tuli katsottua joskus 90-luvun alussa niin ihan varma ei voi olla :D

Musiikki ainakin oli parempaa. Ja moni muukin asia. Noh, nykyään on sentään netti :D

Ja vapottelu. Ennen joutui vetämään röökiä. Hyi saatana.

Back
Ylös Bottom