Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Näytän työpaikan uusissa valokuvissa itseltäni, pitäiskö olla huolissaan. Aiemmissa kuvissa näytin mielestäni hirveämmältä kuin oikeasti. Olenko nyt siis hirveämmän näköinen kuin ennen ja vastaan valokuvaa vai onko parempi kuva?

Tämä on kyllä se vaihe, josta en tykkää tatuointien ottamisessa. Eli tämä perkeleen rasvaaminen ja muu sellainen.
Onneksi olen tänään kotoa käsin töissä niin voi kaikessa rauhassa istua hihaton paita päällä. Tekee homman aika paljon siedettävämmäksi.

^reidessä olevan tatuoinnin kanssa oli vaihtoehdot maata kuin laskulohi sohvalla tai sotkea joka paikka. Jumalauta mitä touhua.

Mä kyllä rasvailen harvakseltaan, ei sitä tarvii koko ajan olla nykimässä.

Sit vaan koittaan, niin ei tarvi enään vähätellä. Tai tähtäimeen se 15 k ;)

Ei kaikkee viitti kyllä koittaa vaan sen takia, että se on mahdollista.
Porttiteorian mukaan tämä johtaisi kaiken maailman hävyttömiin seksikokeiluihin, murhiin ja raiskauksiin, kunnes lopulta oltaisiin telkkarissa juomassa 18 litraa hapokasta tunnissa.

^reidessä olevan tatuoinnin kanssa oli vaihtoehdot maata kuin laskulohi sohvalla tai sotkea joka paikka. Jumalauta mitä touhua.

Mä kyllä rasvailen harvakseltaan, ei sitä tarvii koko ajan olla nykimässä.

Joo, en minäkään sitä jatkuvasti rasvaile. Se vaan on niin, että jos joutuu rasvatun käden päällä pitämään paitaa, jossa on yhtään pidemmät hihat niin kyllähän se aika perseestä on.

Joo, en minäkään sitä jatkuvasti rasvaile. Se vaan on niin, että jos joutuu rasvatun käden päällä pitämään paitaa, jossa on yhtään pidemmät hihat niin kyllähän se aika perseestä on.

Joo, niin on. Mä oon yleensä ekan viikon ajan laittanut duuniin kelmun kuvan ja paidan väliin, pysyy siinä mitenkään kiinnittämättä eli ei ole mitenkään paketoituna mutta rasvat ei tartu vaatteisiin kiinni. Himassa sit täysin ilmaa. Viikon jälkeen on yleensä sen verran parantunut että voi siirtyä kevyempään rasvaan joka ei tartu mihinkään. Mutta noi ekat päivät jos pystyy olemaan himassa ilman mitään virityksiä niin aina parempi; lähinnä reiden kuvien kanssa olen pitänyt vapaata kun ei voi oikein duunissa istua ilman housuja.

Ja nykyään on siis ihan normaalia, että työpöydän alla on GoPro. Se on siellä, jotta mahdollinen tuolivaras saadaan kiinni.

Tämä on kyllä se vaihe, josta en tykkää tatuointien ottamisessa. Eli tämä perkeleen rasvaaminen ja muu sellainen.
Onneksi olen tänään kotoa käsin töissä niin voi kaikessa rauhassa istua pelkissä speedoissa. Tekee homman aika paljon siedettävämmäksi.
Korjattu.

Joo, niin on. Mä oon yleensä ekan viikon ajan laittanut duuniin kelmun kuvan ja paidan väliin, pysyy siinä mitenkään kiinnittämättä eli ei ole mitenkään paketoituna mutta rasvat ei tartu vaatteisiin kiinni. Himassa sit täysin ilmaa. Viikon jälkeen on yleensä sen verran parantunut että voi siirtyä kevyempään rasvaan joka ei tartu mihinkään. Mutta noi ekat päivät jos pystyy olemaan himassa ilman mitään virityksiä niin aina parempi; lähinnä reiden kuvien kanssa olen pitänyt vapaata kun ei voi oikein duunissa istua ilman housuja.

Mä en ole kelmua käyttänyt kuin ekana yönä tatskan oton jälkeen.
Sen takia meni viimeyönä unet vähän persiilleen, kun se nyt aavistuksen häiritsee + sitä yrittää alitajuisesti varoa sitä kättä.
Oli kyllä ihan tarpeen taas, sen verran oli puskenut kudosnestettä ulos, että ilman kelmua lakana olisi ollut kuin vähän likaisemman session jäljiltä.

Töihin jos joudun menemään ihan paikan päälle, niin vedän sitten mahdollisimman löysän paidan päälle. Voi kyllä olla, että tällä viikolla en mene, kun kotoakin pystyy samat asiat tekemään.

edit:
Korjattu.

No aamulla itseasiassa aloitin pelkissä boxereissa työpäivän, että ei tuo nyt niin kauas mennyt.

Palatakseni aamuiseen Joxuzen esittämään kommenttiin kesästä ja sen korrelaatiosta naisten vaatetuksen niukkuuteen. Hyvä! Prlllprllprllprlplrlprlr... Oli mieluisa lounashetki kes-kustassa. Tuli ihan ravittu olo siittä.

Mä en ole kelmua käyttänyt kuin ekana yönä tatskan oton jälkeen.
Sen takia meni viimeyönä unet vähän persiilleen, kun se nyt aavistuksen häiritsee + sitä yrittää alitajuisesti varoa sitä kättä.
Oli kyllä ihan tarpeen taas, sen verran oli puskenut kudosnestettä ulos, että ilman kelmua lakana olisi ollut kuin vähän likaisemman session jäljiltä.

Töihin jos joudun menemään ihan paikan päälle, niin vedän sitten mahdollisimman löysän paidan päälle. Voi kyllä olla, että tällä viikolla en mene, kun kotoakin pystyy samat asiat tekemään.

Mulla ei oo viimeisistä tullut nesteitä eikä mitään muutakaan pihalle ekan kelmunpoiston jälkeen, eikä tullut rupea. Varmaankin onnistunut yhdistelmä geenejä + tatskaajan tyyliä + muuta. Eivät kutisekaan. Itellä siis toiminut hyvin toi kevyt kelmusuojaus.

Mulla ei oo viimeisistä tullut nesteitä eikä mitään muutakaan pihalle ekan kelmunpoiston jälkeen, eikä tullut rupea. Varmaankin onnistunut yhdistelmä geenejä + tatskaajan tyyliä + muuta. Eivät kutisekaan. Itellä siis toiminut hyvin toi kevyt kelmusuojaus.
Johtunee lähinnä siitä että oot vaan niin rutikuiva akka.

Back
Ylös Bottom