Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miksi kahvinjämä on aina kylmää:( vaikka mustana jois

Ompusta vielä, että oli miehellä hauskaa kun valittelin etten pääse uudella puhelimella nettiin. Kun mistä mä sen tiesin, että netti on ompussa safari:oops::D

Tulee sanomista jos nukkuu kun työpäivää on vielä yli puolet jäljellä

Vessaan nukkumaan. Sitten jos joku kyselee niin oli vähän ripulintynkää niin hiukan venähti.

TÖRKEETÄ! Mihin tarkoitukseen video tulisi? Omaan käyttöön? Myyntiin? Onko kyseessä taiteellisista lähtökohdista touteutettu tuotanto, vai silkasta Miehen esineellistämisen näkökulmasta kuvattu, eroottisella latauksella viritetty kosteiden iltapäivien ajankulu?

Videohan tulisi tänne tietty naisten/miesten iloksi. Videosta tehtäisiin myös giffejä, joita sitten spämmäisin tänne säännöllisin väliajoin.

En muista ihan heti tuon Meriläisen kolumnoineen mistään muusta kuin siitä, miten vittumaista on kun on nainen ja sit on näitä miehiä jotka on ihan kamalia.

Sillä on kyllä oltava jokin synnynnäinen hiekka-vaginaisuussyndrooma. Julkisuuskuvansa perusteella erittäin rasittavan oloinen persoona. "Vittu haisee hyvältä"

Ei kyllä pitäisi puhua nukkumisesta mitään. Parin tunnin yöunet takana niin jostain kumman syystä ihan aavistuksen verran väsyttää. Outoa.

Onko tarkoitus vetää kertaistumalla tuo 10k ?
Ei sitä tarvi kertaistumalta rykästä, mutta päivän aikana. Eli kai siinä on pidetty muistaakseni jotain 18 h aikaikkunaa. Pitää tarkistaa ennen koitosta. Tua niitä on vippipuolella hyviä yrityksiä :)

Tulinkin enemmän.

Liitteet

• 1432711729662-1228643050.webp
    1432711729662-1228643050.webp
    276,8 KB · Katsottu: 60
Sillä on kyllä oltava jokin synnynnäinen hiekka-vaginaisuussyndrooma. Julkisuuskuvansa perusteella erittäin rasittavan oloinen persoona. "Vittu haisee hyvältä"

Mjoo. Voihan se johonkin pisteeseen asti olla karrikoituakin, mutta ihmetyttää silti miten samasta aiheesta voi jatkuvasti ammentaa. Kaikesta päätellen jokainen tajunnanvirta päätyy myös painoon. Onneksi ei toki ole pakko lukea.

Ei sitä tarvi kertaistumalta rykästä, mutta päivän aikana. Eli kai siinä on pidetty muistaakseni jotain 18 h aikaikkunaa. Pitää tarkistaa ennen koitosta. Tua niitä on vippipuolella hyviä yrityksiä :)

Ei kai tuo mikään paha ole, jos säännöt eivät kiellä alkoholin käyttöä.Itse laskeskelin kerran jälkikäteen railakkaitten varpajaisten vuorokausiannokseksi sellaisen 11k. Ja tämä siis ihan ilman erityistä tavoitetta kaloreiden keräämiseksi.
Toki pelkästä oluesta tuossa oli luokkaa 3k.

Ei kai tuo mikään paha ole, jos säännöt eivät kiellä alkoholin käyttöä.Itse laskeskelin kerran jälkikäteen railakkaitten varpajaisten vuorokausiannokseksi sellaisen 11k. Ja tämä siis ihan ilman erityistä tavoitetta kaloreiden keräämiseksi.
Toki pelkästä oluesta tuossa oli luokkaa 3k.

Muistaakseni virallisessa haasteessa aikaraja on 15h, kiellettyä on öljyn juominen ja alkoholit.

Joo, piti heittää 16 h itse, että laskisi yölle aikaa 8 h. Mutta tais oikea olla tuo 15 h.

Jep alkoholi ja pelkät rasvat kielletty. Eli ei saa kiskasta huiviin reilua litraa öljyä ja hymyillä voittajana.

Tänään tuli jotenkin kova ikävä puntille, jonka rautoja kulutin kuukauden päivän. Just olin ehtinyt tottua siihen ja tykkäsinkin siitä tosi paljon. Uuteen opetteleminen ottaa taas aikaa.

Enssuista puheenollen pitäisi yrittää lopetella tässä vahingossa alkanut minibulkki. Onneksi alkaa jo etoa.

Back
Ylös Bottom