Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mietin äsken just tota tissillä-painamis-hommaa, mutta jäin jotenkin jumiin siihen ajatukseen. Enkä mä tuommoisia voi tänne kirjotella. Asiallista kieltä: onely. Erityisesti nyt kun on uudet kujeet ja kaikki.

Mulla se näyttää menevän nyt ihan toisinpäin.
Tähän ketjuun ei tullut paljon kirjoitettua ennen uudistusta, tänään tullut jo kirkkaasti oma ennätys.
Ettei tämä nyt vaan karkaa lopullisesti käsistä.

Asiattomuuksista keskustelu kielletty jatkuvien asiattomuuksien vuoksi?

Onko joku bugi veikkauksen sivulla kun euron panoksella pore pelissä saa mukamas 0+0 oikein nii tietää mukamas 10 euroa :D

Mun mielestä täällä offarilla voitaisiin olla sallivalla linjalla, kun muuten koko yhteiskunta perustuu kielloille. Ollaan me erilaisia ja suvaitsevaisia ja hyväksytään kaikki epänormaalitkin, kuten naiset.

Ne ei pääse niin salakavalasti tuonne väleihin mitään huutelemaan.

Niinpäs onkin. Mutta ne taitaa olla aika päteviä siinä nakkeroinnissa. Ei niille tuota onkelmaa lainkaan aloittaa vaan kokonaan uutta viestiä. Niinkuin esim tuossa Ultimecian tapauksessa. Ei tuollainen vanha rouva nyt mitään kikkelikuvia oikeasti itse vonkaisi. Nakkerit asialla, epäilisin.

Tuossahan aiemmin tänään no-body postasi jo kuvan. Ei kai se tuosta kummemmaksi muutu vaikka uusia kuvia läheteltäisiin.

Apua. Nyt on kyllä hyväkskäytety olo! Ihanniinku Kankaanniemen uhreilla. Pyydetään lähetteleen kuvia.

Kas kun ei suoraan seksuaalishäirinnyt ja solvannut "herkkulihaksi".

-- Update --

Kun sen sinne kerran on laittanut, se ei sieltä koskaan irtoa toivotteli spitaalinen emakolle.

-- Update --

Prkeleen nakkerit!

Back
Ylös Bottom