Tulipa vähän shoppailtua. 110€ apteekkiin. Saa ne rahat näemmä näinkin menemään.
5 pakettia canesten kombia!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulipa vähän shoppailtua. 110€ apteekkiin. Saa ne rahat näemmä näinkin menemään.
Ei voi olla sattumaa, että tuubi Ac3:sta maksaa verkkoapteekissa 11 €. Kymmenellä tuubilla pääsee kyllä jo alkuun ainakin siinä ennaltaehkäisyssä. Ei kannata unohtaa sitten levitysvälineitä!
Kyllä mä itseasiassa jotain rasvaa ostin. Joudun tosin tuottamaan pettymyksen, se oli vaan tuota vaaleanpunaista Bebanthenia.
Sille tulee käyttöä huomenna, kun ihoon ilmestyy uutta koristetta viemään huomion pois naamasta.
Itse suosin Helosiania ja vanhaa kunnon Tummelia tuohon tarkoitukseen..
Juu, kai se sama on, kunhan on rasvaista rasvaa, jota levittelee.Joo, tuohan vähän vaihtelee sen mukaan mihin on tottunut ja mitä on artistin puolelta suositeltu. Mulla on nyt jokaisen tatskan kanssa ollut tuo rasva käytössä ja hyvin on toiminut, joten ei tarvetta vaihtaa.
Juu, kai se sama on, kunhan on rasvaista rasvaa, jota levittelee.
Mitenhän toimisi, jos pitäisi tissiä tatuointia vasten koko ajan. Aito tissihän on kuitenkin pitkälti rasvaa.
Hmmm...Jos otan esim. huuleen tai kieleen tatuoinnin, löytyisiköhän diskreetillä lehti-ilmoituksella (mallia Olawi) vapaaehtoisia naisia määräaikaiseen tatuoinnin hoitoon.
Mietin äsken just tota tissillä-painamis-hommaa, mutta jäin jotenkin jumiin siihen ajatukseen. Enkä mä tuommoisia voi tänne kirjotella. Asiallista kieltä: onely. Erityisesti nyt kun on uudet kujeet ja kaikki.
![]()