Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tulipa vähän shoppailtua. 110€ apteekkiin. Saa ne rahat näemmä näinkin menemään.

Ei voi olla sattumaa, että tuubi Ac3:sta maksaa verkkoapteekissa 11 €. Kymmenellä tuubilla pääsee kyllä jo alkuun ainakin siinä ennaltaehkäisyssä. Ei kannata unohtaa sitten levitysvälineitä!

Kyllä mä itseasiassa jotain rasvaa ostin. Joudun tosin tuottamaan pettymyksen, se oli vaan tuota vaaleanpunaista Bebanthenia.
Sille tulee käyttöä huomenna, kun ihoon ilmestyy uutta koristetta viemään huomion pois naamasta.

edit:
Ostin kyllä muutakin, ei siis 110€:llä eurolla rasvaa :D

Kyllä mä itseasiassa jotain rasvaa ostin. Joudun tosin tuottamaan pettymyksen, se oli vaan tuota vaaleanpunaista Bebanthenia.
Sille tulee käyttöä huomenna, kun ihoon ilmestyy uutta koristetta viemään huomion pois naamasta.

Itse suosin Helosania ja vanhaa kunnon Tummelia tuohon tarkoitukseen..

Itse suosin Helosiania ja vanhaa kunnon Tummelia tuohon tarkoitukseen..

Joo, tuohan vähän vaihtelee sen mukaan mihin on tottunut ja mitä on artistin puolelta suositeltu. Mulla on nyt jokaisen tatskan kanssa ollut tuo rasva käytössä ja hyvin on toiminut, joten ei tarvetta vaihtaa.

Joo, tuohan vähän vaihtelee sen mukaan mihin on tottunut ja mitä on artistin puolelta suositeltu. Mulla on nyt jokaisen tatskan kanssa ollut tuo rasva käytössä ja hyvin on toiminut, joten ei tarvetta vaihtaa.
Juu, kai se sama on, kunhan on rasvaista rasvaa, jota levittelee.

Sitten päivän vitsi, jota ei ole koskaan postattu tälle uudelle alustalle:

saggy_boobs.jpg

Mitenhän toimisi, jos pitäisi tissiä tatuointia vasten koko ajan. Aito tissihän on kuitenkin pitkälti rasvaa.

Hmmm...Jos otan esim. huuleen tai kieleen tatuoinnin, löytyisiköhän diskreetillä lehti-ilmoituksella (mallia Olawi) vapaaehtoisia naisia määräaikaiseen tatuoinnin hoitoon.

Mietin äsken just tota tissillä-painamis-hommaa, mutta jäin jotenkin jumiin siihen ajatukseen. Enkä mä tuommoisia voi tänne kirjotella. Asiallista kieltä: onely. Erityisesti nyt kun on uudet kujeet ja kaikki.

Mitenhän toimisi, jos pitäisi tissiä tatuointia vasten koko ajan. Aito tissihän on kuitenkin pitkälti rasvaa.

Hmmm...Jos otan esim. huuleen tai kieleen tatuoinnin, löytyisiköhän diskreetillä lehti-ilmoituksella (mallia Olawi) vapaaehtoisia naisia määräaikaiseen tatuoinnin hoitoon.

Muuten ihan loistava idea, mutta voi olla, että siinä ei pääsisi iho oikein hengittämään.
Ja nyt ainakin itselle tulossa sen verran iso tatska, että tarttis värvätä useampikin tissi hommiin sitten.

Back
Ylös Bottom