Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^^ No tuo on kylläkin Irma, punanen tukka ja pesukomuutti viimesen päälle!
Tuo on kyllä paha! Varasta sormella vähän vaahtoa kaakusta. Kukaan ei ehkä edes huomaa.
Tipotti nyt on tsipotti. Mutta jos tykkää makiasta ja et hajua sokuria, niin osta nestemäistä steviaa. Sillä saa kaakaostakin hyvvee! Kaakaoon aina minttusteviaa, muualle perus mautonta.Paree ku ei varasta. Kyllä se chipotin dieettikehotus sen verran osu ja uppos, että oon vähä vähentäny herkkuja. Ja kyllä mulle tuossa taannoin tuosta sokerin käytöstä mainittiin. Joten olen ilman.
Paree ku ei varasta. Kyllä se chipotin dieettikehotus sen verran osu ja uppos, että oon vähä vähentäny herkkuja. Ja kyllä mulle tuossa taannoin tuosta sokerin käytöstä mainittiin. Joten olen ilman.
Toi ois ollut kyllä kova. Tosin yrttejä en ole vielä hankkinut, mutta teen kai taas perinteisen mojitokasvattamaon. Eli lähestulkoon minttua onelyMutta jos sitä kotikasvattaa luomusti niin ei ole mitään kemikaaleja joita välttää.
Tipotti nyt on tsipotti. Mutta jos tykkää makiasta ja et hajua sokuria, niin osta nestemäistä steviaa. Sillä saa kaakaostakin hyvvee! Kaakaoon aina minttusteviaa, muualle perus mautonta.
Perkuleen tsipot. Oisko ollu..
..jos olis valinnut sanansa toisin. Kehassut vaikka puota komiaks ja sämpylää maukkaaks.
DHL myös ilmoitti, että olehan poka kotona 5 saakka. Tuomme GoPro kamerasi takuuhuollosta. Ihanata.
= kyllä.
eikun se on ei.