Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juu ja nykyään kun on kaiken maailman huumekäyttäjälävistyksiä ja -koruja, niin naarmuttaisivat kuitenkin vasta vahatun maalipintani rikki emätinkoruillaan yms.

^^ No tuo on kylläkin Irma, punanen tukka ja pesukomuutti viimesen päälle!

Väärän sävy punasessa. Eijjole irma.

Tuo on kyllä paha! Varasta sormella vähän vaahtoa kaakusta. Kukaan ei ehkä edes huomaa.

Paree ku ei varasta. Kyllä se chipotin dieettikehotus sen verran osu ja uppos, että oon vähä vähentäny herkkuja. Ja kyllä mulle tuossa taannoin tuosta sokerin käytöstä mainittiin. Joten olen ilman.

Paree ku ei varasta. Kyllä se chipotin dieettikehotus sen verran osu ja uppos, että oon vähä vähentäny herkkuja. Ja kyllä mulle tuossa taannoin tuosta sokerin käytöstä mainittiin. Joten olen ilman.
Tipotti nyt on tsipotti. Mutta jos tykkää makiasta ja et hajua sokuria, niin osta nestemäistä steviaa. Sillä saa kaakaostakin hyvvee! Kaakaoon aina minttusteviaa, muualle perus mautonta.

Perkuleen tsipot. Oisko ollu..

d96d8ca8911903230144bd540e69044a.470x254x13.gif

..jos olis valinnut sanansa toisin. Kehassut vaikka puota komiaks ja sämpylää maukkaaks.

- - - Updated - - -

Maukkaasta sämpylästä tulikin mieleen. Painan lounaalle ->

Mutta jos sitä kotikasvattaa luomusti niin ei ole mitään kemikaaleja joita välttää.
Toi ois ollut kyllä kova. Tosin yrttejä en ole vielä hankkinut, mutta teen kai taas perinteisen mojitokasvattamaon. Eli lähestulkoon minttua onely :kuola:

Steviaa vois ehkä harkita. Oishan se komiaa vähän heittää stevian lehtiä aamupirtelöiseen.

Tipotti nyt on tsipotti. Mutta jos tykkää makiasta ja et hajua sokuria, niin osta nestemäistä steviaa. Sillä saa kaakaostakin hyvvee! Kaakaoon aina minttusteviaa, muualle perus mautonta.

Emmä tykkää noista makeuttajista. Oon sitte ilman. Ja kaakao nyt on makiaa ilman makeutustaki.

Perkuleen tsipot. Oisko ollu..

..jos olis valinnut sanansa toisin. Kehassut vaikka puota komiaks ja sämpylää maukkaaks.

Ei.

Kookossokeri on mun suosikkimakeuttaja. Sopii erityisen hyvin pirtelöön macan kaveriksi. Syön kyllä sokeriakin melkein joka päivä :D
Ilman en kyllä ole kovin kauaa.

DHL myös ilmoitti, että olehan poka kotona 5 saakka. Tuomme GoPro kamerasi takuuhuollosta. Ihanata.

Olisit sanonu niille, että mulle ei vittuilla, olé! Tuotte sen sinne missä mä oon.

Toimi mulla viimekskin ku tilasin arskoja, kuski toi ne mulle jäähallin pihaan kun olin menossa peliä katteleen.

BOOM!

Back
Ylös Bottom