Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkähänlainen pieru moisesta pääsee? Vähän semmonen flatku varmaan. Ei-kireä.
Mitä siellä oikein valvotaan?https://www.youtube.com/watch?v=Dghay5K3B4M
50h hereillä, rupee meneen jo yli hilseen jotkut jutut. Ihan hyvällä sykkeellä silti, ei valittamista vaikka tuo syke tuntuu hieman nopealta, jos näin kirjainmellisesti sanotaan. Ja todellakin tänä aika en ole edes nuokahtanut sekunniksi. Ja mun piti olla herkkä valvomiselle, siistiä löytää tässä iässä uusia puolian itsestään.
Hmm... ei kyllä. Pura paineet, se varmaan estää moisen olotilan.Tekeekö teidän koskaan niin paljon mieli pimppalooraa että oikein kiveksiä särkee?
Oliko Pernoo prätkämiehiä? Nyt ei jaksa muistaa...
Mitä siellä oikein valvotaan?
Miten muuten vaikuttaa vireystilaan moinen? On tullut toki tultua tehtyä hommia itse vaikka viikko putkeen max 3 h yöunilla ja sillon jo ei huomaa jotain asioita ja alkaa keskittyminen oleen luokkaa tarhaikäinen. Mutta mites tuollainen yhteen putkeen valvominen?
Olen pitänyt vain haaveena, pitkäaikaisena sellaisena. Todennäkösesti vaan tappaisin itseni jos ostaisin.
Hankit jonkun lepposan kulkineen. Vaikka joku cafe racer. Täräytät sillä kauniina kesäiltana Pyynikin näkötornille kahville.