Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Röyh.

Joko vokot on lämmennyt rivineloselle?

suzuki-b-king-girl_01.jpg

Täytyy kyllä sanoa että kuvan misut oli pettymys.

^Samaa mietin ma.

https://www.youtube.com/watch?v=Dghay5K3B4M

50h hereillä, rupee meneen jo yli hilseen jotkut jutut. Ihan hyvällä sykkeellä silti, ei valittamista vaikka tuo syke tuntuu hieman nopealta, jos näin kirjainmellisesti sanotaan. Ja todellakin tänä aika en ole edes nuokahtanut sekunniksi. Ja mun piti olla herkkä valvomiselle, siistiä löytää tässä iässä uusia puolian itsestään.

Meni maku koko prätkästä huonon mainonnan takia..

https://www.youtube.com/watch?v=Dghay5K3B4M

50h hereillä, rupee meneen jo yli hilseen jotkut jutut. Ihan hyvällä sykkeellä silti, ei valittamista vaikka tuo syke tuntuu hieman nopealta, jos näin kirjainmellisesti sanotaan. Ja todellakin tänä aika en ole edes nuokahtanut sekunniksi. Ja mun piti olla herkkä valvomiselle, siistiä löytää tässä iässä uusia puolian itsestään.
Mitä siellä oikein valvotaan?

Miten muuten vaikuttaa vireystilaan moinen? On tullut toki tultua tehtyä hommia itse vaikka viikko putkeen max 3 h yöunilla ja sillon jo ei huomaa jotain asioita ja alkaa keskittyminen oleen luokkaa tarhaikäinen. Mutta mites tuollainen yhteen putkeen valvominen?

Tekeekö teidän koskaan niin paljon mieli pimppalooraa että oikein kiveksiä särkee?
Hmm... ei kyllä. Pura paineet, se varmaan estää moisen olotilan.

- - - Updated - - -

Ajattelin huomenna mennä peseen viimesyssyn kurat moposta. Oon ollut niin saamaton sillä tiellä, että akun olen vain saanut ladattua :lol2:

Oliko Pernoo prätkämiehiä? Nyt ei jaksa muistaa...

Olen pitänyt vain haaveena, pitkäaikaisena sellaisena. Todennäkösesti vaan tappaisin itseni jos ostaisin.

Mitä siellä oikein valvotaan?

Miten muuten vaikuttaa vireystilaan moinen? On tullut toki tultua tehtyä hommia itse vaikka viikko putkeen max 3 h yöunilla ja sillon jo ei huomaa jotain asioita ja alkaa keskittyminen oleen luokkaa tarhaikäinen. Mutta mites tuollainen yhteen putkeen valvominen?

Alkaa vaikuttaan pikku hiljaa, kirjoitusvirheitä tulee aivan helvetisti, energiajuomat kaatui matolle, löin varpaani yms. pikku toikkarointia rupeaa esiintyy. Nukuta ei, olen mennyt tavallaan sen kynnyksen yli hetkeksi, voipi olla että kun seuraavan kerran iskee väsy niin kaadun saappaat jalassa.
https://www.youtube.com/watch?v=L1n1dSFQbDQ

edit. Sillon kun mä kuuntelin räppiä niin se oli gangstaa.

Olen pitänyt vain haaveena, pitkäaikaisena sellaisena. Todennäkösesti vaan tappaisin itseni jos ostaisin.

Hankit jonkun lepposan kulkineen. Vaikka joku cafe racer. Täräytät sillä kauniina kesäiltana Pyynikin näkötornille kahville.

Hankit jonkun lepposan kulkineen. Vaikka joku cafe racer. Täräytät sillä kauniina kesäiltana Pyynikin näkötornille kahville.

Niskan välilevy ei tykkää tollasesta asennosta, pysty edes normaalilla polkupyörällä ajaan tuollee etukenossa.. Joku pystympi tai takakenossa oleva ajoasento menettelee.

Back
Ylös Bottom